JeeWee schreef:Op deze makkelijke manier doet Wilders ook alle tegenspraak af
Zulke uitspraken deed Hitler ook tegen een ieder die zijn standaard riedeltjes simpel van de hand wees.
Moderator: Moderafo's
JeeWee schreef:Op deze makkelijke manier doet Wilders ook alle tegenspraak af
Marnix schreef:Maar natuurlijk. Ik ben nog nooit vernederd en overheerst door een Marokkan dus zware onzin.
benefietdiner schreef:ik weet niet waar jij woont. Kom maar eens naar Rotterdam Delfshaven en het Oude Noorden. Dan praat je wel anders.
Marnix schreef:... ZZZzzz ...
wat een onzin
ineke-kitty schreef:Vraag eens aan eens aan een willekeurige Marokkaan, en dan bedoel ik een 'gelovige' Marokkaanse Moslim die de Koran letterlijk opvat, hoe hij denkt over Joden en Christenen.
StillAwake schreef:Toch moet ik wél toegeven dat Nederlandse Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in criminaliteitscijfers, terwijl ze ondervertegenwoordigd zijn op de beroepsopleidingen.Het zal inderdaad ook deels zo zijn dat ze op de arbeidsmarkt gediscrimineerd worden, maar vaak hebben ze ook géén opleiding afgerond.
Marnix schreef:Klopt en dat moet ook aangepakt worden.... maar die discriminatie speelt wel een rol. Als je als Marokkaan nauwelijks kans hebt om een baan (in de bouw bijvoorbeeld) te krijgen omdat ze je op basis van je achternaam gewoon niet uitnodigen voor gesprek maar op voorhand afwijzen speelt dat wel een rol.... en ligt daar ook een oorzaak voor de problemen die ontstaan. (hoewel we daar natuurlijk niet alles op af kunnen schuiven)
JeeWee schreef:Wat een onzin.
Alsof dat voor principiële keuzes iets uitmaakt
benefietdiner schreef:Waar komt die indruk vandaan? Ik woon hier rondom Marok
Spreek al bijna Arabisch en…. niet over geloof gesproken, nogmaals vertel waar die indruk vandaan komt.
benefietdiner schreef:ik weet niet waar jij woont. Kom maar eens naar Rotterdam Delfshaven en het Oude Noorden. Dan praat je wel anders.
Marnix schreef:
Ik heb in genoeg steden tussen Turken en Marokkanen gewoond en heb er nu ook nog wel in de straat. Het is altijd heel gezellig en leuk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten