Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Faramir

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor Faramir » 26 mar 2014 11:35

JeeWee schreef:Op deze makkelijke manier doet Wilders ook alle tegenspraak af

Zulke uitspraken deed Hitler ook tegen een ieder die zijn standaard riedeltjes simpel van de hand wees.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 26 mar 2014 11:37

... ZZZzzz ...

wat een onzin :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 26 mar 2014 11:39

Marnix schreef:Maar natuurlijk. Ik ben nog nooit vernederd en overheerst door een Marokkan dus zware onzin.

ik weet niet waar jij woont. Kom maar eens naar Rotterdam Delfshaven en het Oude Noorden. Dan praat je wel anders.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 26 mar 2014 11:41

benefietdiner schreef:ik weet niet waar jij woont. Kom maar eens naar Rotterdam Delfshaven en het Oude Noorden. Dan praat je wel anders.

Wat een onzin.
Alsof dat voor principiële keuzes iets uitmaakt
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Faramir

Berichtdoor Faramir » 26 mar 2014 11:41

Marnix schreef:... ZZZzzz ...

wat een onzin :)

Iemand maakt een gigantische drogreden, het leek mij leuk om dezelfde drogreden eens met overtreffende trap uit te voeren.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 26 mar 2014 11:46

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 26 mar 2014 12:13

Vraag eens aan eens aan een willekeurige Marokkaan, en dan bedoel ik een 'gelovige' Marokkaanse Moslim die de Koran letterlijk opvat, hoe hij denkt over Joden en Christenen.
Waarschijnlijk geeft hij een ontwijkend antwoord daarop, en DAT is nu juist het geniepige van de Islam.
Iedereen die nu zo'n heisa maakt over de uitspraak van de heer Wilders, hoor je nooit over de moord en martelpraktijken die uitgevoerd worden in 'naam van Allah" en zijn "profeet' in de Arabische wereld, waar het Christendom verboden is, kerken in de fik worden gestoken, terwijl zij in ONS land vrij zijn om de ene naar de andere moskee uit de grond te stampen en vanaf hun torentjes "Allah is groot" schreeuwen.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 26 mar 2014 12:17

ineke-kitty schreef:Vraag eens aan eens aan een willekeurige Marokkaan, en dan bedoel ik een 'gelovige' Marokkaanse Moslim die de Koran letterlijk opvat, hoe hij denkt over Joden en Christenen.

Ik denk niet dat het Marokkaanse uitschot vaak in de moskee komt en een gelovig moslim is. Hun afkeer jegens alles wat niet moslim is komt meer uit culturele context.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 26 mar 2014 12:29

StillAwake schreef:Toch moet ik wél toegeven dat Nederlandse Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in criminaliteitscijfers, terwijl ze ondervertegenwoordigd zijn op de beroepsopleidingen.Het zal inderdaad ook deels zo zijn dat ze op de arbeidsmarkt gediscrimineerd worden, maar vaak hebben ze ook géén opleiding afgerond.

Marnix schreef:Klopt en dat moet ook aangepakt worden.... maar die discriminatie speelt wel een rol. Als je als Marokkaan nauwelijks kans hebt om een baan (in de bouw bijvoorbeeld) te krijgen omdat ze je op basis van je achternaam gewoon niet uitnodigen voor gesprek maar op voorhand afwijzen speelt dat wel een rol.... en ligt daar ook een oorzaak voor de problemen die ontstaan. (hoewel we daar natuurlijk niet alles op af kunnen schuiven)

Niet helemaal met je eens.
Het feit dat er op de arbeidsmarkt gediscrimineerd wordt verklaart nog niet waarom deze jongeren over het algemeen geen opleiding gevolgd hebben of volgen.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 26 mar 2014 12:44

JeeWee schreef:Wat een onzin.
Alsof dat voor principiële keuzes iets uitmaakt

Tja, jij woont in Bodengraven toch?
Fiets dan eens naar Gouda Oosterwei, is niet zo ver, zo ongeveer bij C1000 hier:

Afbeelding

Ik raad je aan daar niet te laten blijken dat je homo bent ! (met je vriend gaan b.v.).
Goudse top 60-verdachte gepakt na poging zware mishandeling in Oosterwei in Gouda. Nu ja, lees zelf hier verder: http://www.forumgouda.nl/index.php/topi ... entry29611
Laatst gewijzigd door benefietdiner op 26 mar 2014 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.

maaarten

Berichtdoor maaarten » 26 mar 2014 13:00

benefietdiner schreef:Waar komt die indruk vandaan? Ik woon hier rondom Marok

Spreek al bijna Arabisch en…. niet over geloof gesproken, nogmaals vertel waar die indruk vandaan komt. :-k

Nou, zoals je al eerder in dit topic verteld is volgens mij, zijn het over het algemeen juist niet de overtuigde moslims die de problemen met criminaliteit veroorzaken. Maar jij lijkt het hele zooitje nogal eens over een kam te scheren.

Ik krijg van je posts meer de indruk dat je daar tussen de Marokkanen voornamelijk bezig bent met bang voor ze zijn, in plaats van je een beetje proberen te verdiepen in de cultuur van je naasten.

Maar goed, ik heb het blijkbaar mis! Ik loop ook regelmatig tussen Marokkanen rond en tussen allerlei moslims, maar van de moslims die serieus met hun geloof bezig zijn heb ik nooit last! Niet wat betreft de criminaliteit waar Wilders cum suis over zeurt in ieder geval.....

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 26 mar 2014 13:43

benefietdiner schreef:ik weet niet waar jij woont. Kom maar eens naar Rotterdam Delfshaven en het Oude Noorden. Dan praat je wel anders.

Je vraagt er ook om :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 26 mar 2014 14:44

Die criminele Marokkanen zijn gewoon de Tokkies van de Marokkanen.
Die moeten niet doodgeknuffeld worden, maar heropgevoed.

Dat de goeden onder de kwaden moeten lijden is ook erg en die moeten ook niet over één kam geschoren worden.
De goeden hebben er ook de pé in, dat ze een slechte naam krijgen door die criminelen.
Toen van een Marokkaanse collega de scooter was gestolen, verdacht ze ook gelijk enkele criminele Marokkanen. :mrgreen:

Ik keek gisteren naar Opsporing verzocht en het waren alleen maar zaken met criminele Marokkanen.
Later TeamWest gekeken en daar zochten ze ook enkele blanke daders. :shock:

Wat wel mooi was bij TeamWest was een reportage van de Buurtwacht, die bestond uit meest Marokkaanse mannen, die patrouilleerden.
En er zo voor probeerden te zorgen dat de overlast van de hangjongeren vermindert en andere onveilige situaties aangepakt worden.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 26 mar 2014 16:21

Ik heb in genoeg steden tussen Turken en Marokkanen gewoond en heb er nu ook nog wel in de straat. Het is altijd heel gezellig en leuk.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 26 mar 2014 16:31

Marnix schreef:
Ik heb in genoeg steden tussen Turken en Marokkanen gewoond en heb er nu ook nog wel in de straat. Het is altijd heel gezellig en leuk.

Ik ook. De tijd dat in in Gouda echter in een Marokkaanse buurt woonde heb ik echter niet als gezellig en leuk ervaren.
Veel intimidatie en opmerkingen als "wat doe jij in onze stad vieze kaaskop" kleuren je beeld toch.
Bovendien mag men blijkbaar wel kaaskop zeggen, maar als je vroeg of ze van je auto af wilden gaan kreeg je te horen "jij discrimineert mij, want een vieze kaaskop mag wel op jouw auto zitten."
Ik ben absoluut geen racist, maar in de paar jaar dat ik daar woonde heeft het niet veel gescheeld of ik zou het geworden zijn.

Terug naar “Archief”