Moderator: Moderafo's
Wilsophie schreef:Niets menselijks is hem vreemd. Wat lees ik hier toch vaak kleinerende opmerkingen en beledigingen, maar het is zo makkelijk om naar een ander te wijzen want wat zijn wij toch goed.
Wilsophie schreef:Dat bedoel ik dus ook, maar ik heb de indruk dat je me niet wilt begrijpen.
Andersom is het ook zo dat als iemand een andere visie heeft dan schijn je hem te mogen kleineren of persoonlijk te beledigen, je snapt toch wel waar ik het over heb?
Wilsophie schreef:Dat bedoel ik dus ook, maar ik heb de indruk dat je me niet wilt begrijpen.
Andersom is het ook zo dat als iemand een andere visie heeft dan schijn je hem te mogen kleineren of persoonlijk te beledigen, je snapt toch wel waar ik het over heb?
blijblij schreef:Ik weet niet of iemand het al gezegd heeft, maar de titel van dit topic klopt niet.
De PVV heeft in Almere 0,9 procent en in Den Haag 8,4 procent verloren. Dus van een verkiezingsoverwinning is niet echt sprake.
Halo Rozijn, vind je het gek?Rozijn schreef:En hij heeft het voor elkaar dat hier in 5 dagen tijd opnieuw 17 pagina's aan hem gewijd zijn...
benefietdiner schreef:Halo Rozijn, vind je het gek?
Jo Vlemmix (87) op begraafplaats overvallen en in elkaar geslagen
http://www.omroepbrabant.nl/?news/20852 ... lemmix+(87)+op+begraafplaats+overvallen+en+in+elkaar+geslagen.aspx
Want denk jij wie is deze man met getinte huidskleur?
ineke-kitty schreef:quote Wilsophie: " of Wilders er tegenin gaat of niet, wij gedogen het met elkaar omdat we bang zijn." "En die macht zal alleen maar toenemen".
De enige die er tegenin gaat IS Wilders, en dat wordt hem niet in dank afgenomen.
Logisch, want dat druist tegen het plan van de antichrist in, die erop uit is die macht tot uitvoering te brengen en dat zal hem ook gelukken in de nabije toekomst.
DAN zal men pas bang worden.
Wilsophie schreef:De controleurs van Marokkaanse afkomst laten hun "eigen" mensen zonder te betalen in de bus of tram stappen en uitstappen en de chauffeurs durven er niets aan te doen want ze worden in de avond opgewacht door een stel Marokkanen en wordt men dagelijks gechanteerd en betalen wij dus de kosten voor hun vervoer en die macht zal alleen maar toenemen. Of Wilders er tegenin gaat of niet, wij gedogen het met elkaar omdat we bang zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten