Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Wilsophie
Generaal
Generaal

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor Wilsophie » 25 mar 2014 09:29

De controleurs van Marokkaanse afkomst laten hun "eigen" mensen zonder te betalen in de bus of tram stappen en uitstappen en de chauffeurs durven er niets aan te doen want ze worden in de avond opgewacht door een stel Marokkanen en wordt men dagelijks gechanteerd en betalen wij dus de kosten voor hun vervoer en die macht zal alleen maar toenemen. Of Wilders er tegenin gaat of niet, wij gedogen het met elkaar omdat we bang zijn.
Laatst gewijzigd door Wilsophie op 25 mar 2014 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 25 mar 2014 09:30

Wilsophie schreef:Niets menselijks is hem vreemd. Wat lees ik hier toch vaak kleinerende opmerkingen en beledigingen, maar het is zo makkelijk om naar een ander te wijzen want wat zijn wij toch goed. :-$

Niet mee eens.
Als iemand doelbewust op deze manier de aanval kiest mag je dat veroordelen.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 25 mar 2014 09:33

Dat bedoel ik dus ook, maar ik heb de indruk dat je me niet wilt begrijpen.
Andersom is het ook zo dat als iemand een andere visie heeft dan schijn je hem te mogen kleineren of persoonlijk te beledigen, je snapt toch wel waar ik het over heb?

blijblij
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor blijblij » 25 mar 2014 09:34

Ik weet niet of iemand het al gezegd heeft, maar de titel van dit topic klopt niet.
De PVV heeft in Almere 0,9 procent en in Den Haag 8,4 procent verloren. Dus van een verkiezingsoverwinning is niet echt sprake.

Ik liep gisteren in een christelijk dorpje en werd ingehaald door een groepje jongens op de fiets die door het winkelcentrum "minder, minder, minder" scandeerden. Dat voelde toch niet zo fijn moet ik zeggen.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 25 mar 2014 09:36

Wilsophie schreef:Dat bedoel ik dus ook, maar ik heb de indruk dat je me niet wilt begrijpen.
Andersom is het ook zo dat als iemand een andere visie heeft dan schijn je hem te mogen kleineren of persoonlijk te beledigen, je snapt toch wel waar ik het over heb?

OK, dan had ik je niet begrepen.
Ik dacht dat je doelde op de reactie van RefoWebbers op Wilders, in plaats van de reactie van Wilders op Marokkanen.
Geen sprake van het doelbewust niet begrijpen van iemand, ook van jou niet ;-).

blijblij
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor blijblij » 25 mar 2014 09:36

Wilsophie schreef:Dat bedoel ik dus ook, maar ik heb de indruk dat je me niet wilt begrijpen.

En diegene met die andere visie die kleineert anderen met een andere visie niet?

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 25 mar 2014 09:39

blijblij schreef:Ik weet niet of iemand het al gezegd heeft, maar de titel van dit topic klopt niet.
De PVV heeft in Almere 0,9 procent en in Den Haag 8,4 procent verloren. Dus van een verkiezingsoverwinning is niet echt sprake.

Op het moment dat hij deze woorden sprak leek hij nog de grootste van Den Haag te zijn geworden, in tegenstelling tot de vorige keer, toen de PvdA dat was.
In die zin was het op dat moment nog een verkiezingsoverwinning.
Dat hij later alsnog door D66 werd ingehaald is een feit, maar Wilders' focus lag in eerste instantie op het verslaan van de PvdA, en dat is hem gelukt.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 25 mar 2014 11:08

Rozijn schreef:En hij heeft het voor elkaar dat hier in 5 dagen tijd opnieuw 17 pagina's aan hem gewijd zijn...
Halo Rozijn, vind je het gek?

Jo Vlemmix (87) op begraafplaats overvallen en in elkaar geslagen
http://www.omroepbrabant.nl/?news/20852 ... lemmix+(87)+op+begraafplaats+overvallen+en+in+elkaar+geslagen.aspx

Want denk jij wie is deze man met getinte huidskleur?

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 25 mar 2014 11:13

benefietdiner schreef:Halo Rozijn, vind je het gek?

Jo Vlemmix (87) op begraafplaats overvallen en in elkaar geslagen
http://www.omroepbrabant.nl/?news/20852 ... lemmix+(87)+op+begraafplaats+overvallen+en+in+elkaar+geslagen.aspx

Want denk jij wie is deze man met getinte huidskleur?

Kijk maar eens naar opsporing verzocht...
Lichtgetinte huidskleur lijkt soms een vereiste te zijn om in dat programma te komen...

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 25 mar 2014 11:27

quote Wilsophie: " of Wilders er tegenin gaat of niet, wij gedogen het met elkaar omdat we bang zijn." "En die macht zal alleen maar toenemen".

De enige die er tegenin gaat IS Wilders, en dat wordt hem niet in dank afgenomen.
Logisch, want dat druist tegen het plan van de antichrist in, die erop uit is die macht tot uitvoering te brengen en dat zal hem ook gelukken in de nabije toekomst.
DAN zal men pas bang worden.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 25 mar 2014 11:31

ineke-kitty schreef:quote Wilsophie: " of Wilders er tegenin gaat of niet, wij gedogen het met elkaar omdat we bang zijn." "En die macht zal alleen maar toenemen".

De enige die er tegenin gaat IS Wilders, en dat wordt hem niet in dank afgenomen.
Logisch, want dat druist tegen het plan van de antichrist in, die erop uit is die macht tot uitvoering te brengen en dat zal hem ook gelukken in de nabije toekomst.
DAN zal men pas bang worden.

Jijzelf zegt dat de antichrist uit de islam zal voortkomen.
De voorbeelden die WS echter volkomen terecht noemde betroffen (veelal Marokkaans) straattuig, die de Islam alleen als een soort traditionele godsdienst achter de hand houden.
Géén echte moslims dus...

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 25 mar 2014 11:34

Ooit aan 'eigen schuld' gedacht als je ziet dat procentueel meer Marokkanen en Antillianen de criminaliteit in gaan?

Is het niet voorspelbaar dat kansarmen kansen grijpen die wij ze niet geven?
Hoeveel armen hebben wij vroeger om de gastarbeiders heen geslagen? Hoeveel kansen hebben wij ze gegeven? Hoe aardig zijn wij voor ze geweest? Je heet Mohammed en hebt ineens minder kans op een baan. En wat doe je als je niks te eten hebt?
Wat doe je als jou steeds de toegang wordt geweigerd omdat je ras anders is?

Zullen we eerst mkaar eens de hand in eigen boezem steken?
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 25 mar 2014 11:36

Wilsophie schreef:De controleurs van Marokkaanse afkomst laten hun "eigen" mensen zonder te betalen in de bus of tram stappen en uitstappen en de chauffeurs durven er niets aan te doen want ze worden in de avond opgewacht door een stel Marokkanen en wordt men dagelijks gechanteerd en betalen wij dus de kosten voor hun vervoer en die macht zal alleen maar toenemen. Of Wilders er tegenin gaat of niet, wij gedogen het met elkaar omdat we bang zijn.

Dat klopt deels wel. Ook als je er met eentje mot hebt, weet je zeker dat ze je later opwachten met een stelletje broers en neven. Want de familieband is hecht.
Maar hier in de omgeving zijn het niet zozeer de Marokkanen die overlast geven, maar de mensen uit diverse oostbloklanden. Vooral hun wijze van parkeren. Ik weet niet hoe streng de eisen voor een rijbewijs daar zijn, maar hun rijstijl en parkeergedrag is om te janken.
En na jaren weet ik inmiddels dat er net zoveel verschil in Marokkanen en Turken onderling is, als Nederlanders.
Komen ze van het platteland of de stad? Zijn ze streng in de leer, midden orthodox of licht of zelfs helemaal ongelovig, of christelijk, dat kan ook!

Ik weet wel dat wij van hen de liefdevolle en respectvolle wijze waarmee zij met hun ouderen omgaan, kunnen leren, de hartelijke gastvrijheid en vriendschappen onderling.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 25 mar 2014 11:43

S.A . : " die de Islam alleen als een soort traditionele godsdienst achter de hand houden. Geen echte Moslims".

Precies! In naam van allah dus.
Wat is precies een " echte" Moslim dan?
Laatst gewijzigd door ineke-kitty op 25 mar 2014 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.

vanellus
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor vanellus » 25 mar 2014 11:44

Staar je overigens niet blind op de term lichtgetinte huidskleur. Mijn man is een autochtone Nederlander en valt ook onder deze noemer (inclusief donkerbruine ogen en zwart haar). Dat betekent altijd iets vaker controle op Schiphol, maar dat terzijde.

Ik kan niet zoveel met vergelijkingen met Hitler, omdat cru gezegd, Wilders niet wil dat Marokkanen dood gaan, hij wil dat ze weg gaan. Tegelijkertijd moet hij inzien dat dit symboolpolitiek is, daar de overlast komt van kinders met een Nederlandse nationaliteit.

Terug naar “Archief”