Moderator: Moderafo's

ineke-kitty schreef:dingo
Laat ik duidelijk zijn. Ik heb niets tegen andere bevolkingsgroepen. Echter bestrijd ik wel degelijk de ISLAM als "vijand" van God, en de reden daarvoor heb ik reeds meermalen uitgelegd.
Het is de religie van de antichrist en de kerken gedogen dit, door gezamenlijke diensten met hen te houden.
De heer Wilders bestrijdt de ISLAM eveneens, en is zich bewust van het gevaar ervan.
Dat de kerken daar blind voor zijn, is wel gebleken.
Laat ik duidelijk zijn. Ik heb niets tegen andere bevolkingsgroepen. Echter bestrijd ik wel degelijk de ISLAM als "vijand" van God, en de reden daarvoor heb ik reeds meermalen uitgelegd.
Het is de religie van de antichrist en de kerken gedogen dit, door gezamenlijke diensten met hen te houden.
De heer Wilders bestrijdt de ISLAM eveneens, en is zich bewust van het gevaar ervan.

ineke-kitty schreef:S.A.
Het Jodendom staat net zover van het christendom als de Islam, daar is geen twijfel over.
BEIDEN ontkennen de Christus als Gods Zoon, en BEIDEN ontkennen dat Hij God IS.
Dat de Islam Hem als 'profeet' zien, net als hun Mohammed, laat alleen maar zien dat zij er volkomen naast zitten.
ineke-kitty schreef:De heer Wilders bestrijdt de ISLAM eveneens, en is zich bewust van het gevaar ervan.

ineke-kitty schreef:rotterdam
Nee, ik betwijfel of de heer Wilders dit doet op religieuze gronden, te meer daar ik niet geloof dat hij een wedergeboren christen is, maar evengoed kan ik uiteraard niet in zijn hart kijken.
Dit neemt het feit niet weg dat hij waarschuwt voor de extremiteit van de Islam, die erop uit is christen en joden uit te willen roeien.
Daar kan men de ogen voor sluiten, maar het is en blijft een feit.

ineke-kitty schreef:S.A.
Het gaat er niet om dat er een soort van vergoeielijking van het Jodendom zou zijn, maar het gaat om de religie van EN het Jodendom, EN van de Islam die in strijd is met het geloof in de Here Jezus Christus.
Gelukkig zijn er Joden EN Moslims die vandaag de dag tot bekering komen , echter als volk in zijn geheel houden zij zich nog steeds vast aan hun religie.
Het "streven" van de Islam om joden EN christenen uit te willen roeien, maakt het verschil tussen joden en moslims.
ineke-kitty schreef:Het "streven" van de Islam om joden EN christenen uit te willen roeien, maakt het verschil tussen joden en moslims.
schelpje3 schreef:Nee hoor. Misschien in "jouw" kerk? O nee, jij gaat niet meer toch?
Van onze kansel komt geregeld de waarschuwing tegen de antichrist.
Maar ik zie de heer Wilders nooit met een Bijbel of hoor hem uit de Bijbel citeren.
Ook heidense politici hebben wel eens goede ideetjes.

Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider], Google Adsense [Bot] en 51 gasten