Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
ineke-kitty schreef:Men "staat open" voor andere religies zoals de Islam, die notabene de goddelijkheid van de Here Jezus Christus ontkent.
Ontkent dat de Here Jezus de Zoon van God is, sterker nog, dat God geen Zoon HEEFT.
de relatie tussen de Vader en de Zoon ontkent.
Het basisbeginsel van de Islam is dus, dat God geen Zoon heeft, en daar staat men voor open?
Ongelofelijk dat men zo blind is voor die valse religie.
ineke-kitty schreef:Faramir: "Jij bent dus ook voor vrijheid van Godsdienst als ik het zo lees"
Waar lees je dat dan?
Heden ten dage is er in bijna alle kerken een horde leugenleraars losgelaten die maar EEN doel hebben: de Gemeente Gods te vergiftigen met hun dwaalleer om de minder waakzame christenen te overweldigen .
Enkele van hun gifpijlen die ik noem zijn hun prediking van medemenselijkheid en van sociale gerechtigheid, waar de wereldraad van kerken zich voor inspant.
Het is niet anders dan de geest van de antichrist die vandaag de dag het voorbereidend werk verricht.
Deze "ideeen" van medemenselijkheid en sociale gerechtigheid, waar men vandaag in de gezamenlijke kerkdienst nog van "getuigde" , zijn het werk van de leugenaar van den beginne, die alles reeds in busselen verzamelt in de Wereldraad van Kerken, HET grote oecumenische concern.
Het is het centrale lichaam dat van "vrede" spreekt, maar de grijpende wolf staat er achter.
En zoals het Joodse volk 2000 jaar geleden ten onder ging onder het juk van een vormengodsdienst, zo zullen godsdienstige mensen in onze dagen evengoed ten onder gaan in deze schijngodsdienst.
ineke-kitty schreef:Onlangs heeft een in Syrie werkzame non in Duitsland een lezing gegeven met videomateriaal waarin ze deze gruwelijkheden laat zien.
ineke-kitty schreef:Heden ten dage is er in bijna alle kerken een horde leugenleraars losgelaten
Deze "ideeen" van medemenselijkheid en sociale gerechtigheid, waar men vandaag in de gezamenlijke kerkdienst nog van "getuigde" , zijn het werk van de leugenaar van den beginne,
Faramir schreef:Herhaling. De Joden doen dat ook, maakt dat ze slechte mensen? Ik denk het niet.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 408 gasten