Aragorn schreef:Markie schreef:Aragorn schreef:We're going in circles..![]()
Markie, zou je op de tegenwerpingen tegen jouw onderbouwing willen gaan reageren? @mic heeft die keurig geformuleerd een paar pagina's terug, dus dat moet niet moeilijk voor je zijn..
(pagina 37, halverwege..)
Idd, dat is ook wat ik al vele malen gezegd heb, ik kan aan het onderbouwen blijven, maar iemand die het niet met mij eens is en zich liever voor de gek laat houden zal mijn onderbouwing nóóit accepteren.
Omdat het te hard is.
Ik kan niet meer onderbouwen dan ik al gedaan heb.Evenmin als jullie.![]()
Die onderbouwing is voor mij trouwens al helemaal niet voldoende om het tegendeel van mijn mening te bewijzen.
Daarom juist! Jij hebt een eerste onderbouwing gegeven, vervolgens reageert daar iemand op met een aantal redenen waarom jouw onderbouwing niet zou kloppen. Nu is dus aan jou de taak om aan te tonen waarom die tegenwerpingen niet valide en onvoldoende om het tegendeel van jouw mening te bewijzen zijn...
Overigens klinkt het heel stoer om te insinueren dat wij de waarheid niet willen accepteren omdat die te hard zou zijn en dat jij dat wel zou durven, maar daar kan ik (en niemand) helemaal niets mee. Stop dus maar met dat soort onzin opmerkingen en ga aan het echte werk..
Wáár moet ik op reageren dan?
Zet hier maar ff neer waarop ik nog niet gereageerd heb.Heb alles al beargumenteerd en onderbouwd.
Daarom zei ik ook dat degene die het niet met mij eens zijn dit niet zullen accepteren.
Overigens heb ik het met teksten en alles onderbouwd, iets wat ik van @mic nog niet gezien heb geloof ik.
Kom daar maar is mee dan, want dat verlang je van mij ook.Heb het zelf dus gedaan, en wacht nu op bijbelse tegenargumenten.
Mét teksten dus.Zonder kun je alles wel draaien zoals je zelf wil.