Moderator: Moderafo's

Aragorn schreef:Ik denk overigens dat ik, als ik 35 jaar geleden geleefd had wel hippie geworden zou zijn. Niet om hun politieke ideologieen (want die deel ik niet echt, maar ja boeie, wie maalt er nou om politieke ideeen?) maar om de vrijheid-blijheid romantiek en het lekker afzetten tegen alles wat suf is.

Raido schreef:hum ... echte hippies die hun idealen vergeten... stug ... neem die John Lennon (ja die Bietel), die ging toch een week in zijn bedliggen maffen naar zijn trouwen....
Hippies : Slippertjes, Bagwan-ketttingen, Unlimited Seks, alles van iedereen, alles delen, iedereen exact het zelfde, homo boeie... wat maakt het allemaal uit ... laat ons eten en drinken want morgen sterven wij instelling... trekt met niet echt... geef mij maar de punkbeweging van toen woeeeh!!!

Aragorn schreef:Haha! Hoe jong dan? Kon je de babykrul van je zoontje ook groen maken..

Snorbaarder schreef:Je hebt volgens mij ook een hok met mensen die heel gefrustreerd vooral zich zelf willen blijven. Altijd overal te pas en te onpas schreeuwen dat ze zichzelf zijn. Degene die echt zich zelf is zal denk ik nooit zeggen dat hij zichzelf is (waar is het voor nodig te zeggen dat je jezelf bent als je toch jezelf bent?).
En zo erg is het niet als je ergens bij wilt horen hoor, dat is puur menselijk.
En wat Kurtyo betreft: of je bent verandert, of je wilt nog altijd keihard bij bepaalde groepen/ personen horen....
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 104 gasten