Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Wilsophie
Generaal
Generaal

Re: Ergernissen

Berichtdoor Wilsophie » 21 feb 2014 13:41

schelpje3 schreef:Psychologische oorlogsvoering, wie wint er en wie blijft cool.
Verwaarlozing van kinderen houdt iets meer in dan alleen vergeten een washand over een snoet te halen.
Ik denk dat verwaarlozing juist onder de oppervlakte blijft verborgen van veel zogenaamde keurige gezinnen. :?

Helaas!

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 21 feb 2014 13:41

schelpje3 schreef:Geloof me, elke moeder, en ook zij dus die het zo beroepsmatig weten, doen dingen fout in de opvoeding.
Je hebt wel eens geen zin, je dag niet, vergeetachtig, kind ligt zo dwars, dat je denkt: nou dikke doei, dan maar niet.
En ik zou niet die fouten maken die mijn moeder maakte.
Nee die niet, maar wel andere. :oops:
Kun je met de hand op je hart zeggen: ik houd zielsveel van mijn kinderen en zal altijd het goede voor hen zoeken, zowel voor het tijdelijke als voor het eeuwige?
Dan kunnen tig hulpverleners beweren dat die washand toch echt nodig is, of die strenge aanpak.

Ik heb ook eens in een circuit van betweters gezeten, met een bedplassend kind.
Ze wisten allemaal wel een therapie, aanpak.
Maar de mijne, een keer bloedchagrijnig, voor de 2e keer in die nacht bij een natgepiest en stinkend bed staan en daardoor ff uit mijn dak gesprongen, hielp bij toverslag, waar jaren van de zachte en begrijpende aanpak totaal faalden!

:lol: Misschien moet ik dat eens proberen.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 21 feb 2014 13:46

Nu (nog) even niet he Boerin. :wink:
Als er geen pottenkijkers meer zijn.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 21 feb 2014 15:17

schelpje3 schreef:Nu (nog) even niet he Boerin. :wink:

Dus kan het het daglicht blijkbaar niet verdragen.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 21 feb 2014 15:18

Er worden dus goedbedoelde uit ervaring geplaatste berichten zonder enig overleg verwijderd?
Triest en subjectief. Ik keur de adviezen van Schelpje aan Boerin ten strengste af. Mag dat niet? Is zij de norm?

Bambi

Berichtdoor Bambi » 21 feb 2014 15:21

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 12 dec 2017 03:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 21 feb 2014 15:33

Ik erger me aan het feit dat mijn revalidatie zo lang duurt. Ben 21 november van mn fiets gevallen, heel langzaam, stelde niets voor; dubbele beenbreuk..... Loop nu met een aardige ijzerhandel in m'n pootje (zie onder).

Afbeelding

Aan de andere kant ben ik heel blij dat het niet erger is, de operatie heel goed is verlopen en ik uiteindelijk weer alles kan. Maar het duurt ondertussen allemaal wel erg lang! :frown:

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 21 feb 2014 15:44

Bambi schreef:Iets afkeuren is heel wat anders dan allerlei aanval reacties.

Zeker en ik keur de adviezen vanuit de grond van mijn hart en ervaring af.
Overigens begrijp ik niet wat een aanval van reacties is.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 21 feb 2014 15:46

Wilsophie schreef:Zeker en ik keur de adviezen vanuit de grond van mijn hart en ervaring af.
Overigens begrijp ik niet wat een aanval van reacties is.

Je gooide al je info en frustratie, wat je in de loop der jaren over dit onderwerp hebt verzameld, in één keer bij schelpje3 op haar bordje.
Dat is ook niet eerlijk.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 21 feb 2014 15:51

Bambi schreef:Je gooide al je info en frustratie, wat je in de loop der jaren over dit onderwerp hebt verzameld, in één keer bij schelpje3 op haar bordje.
Dat is ook niet eerlijk.

ik heb niets verzameld maar ik herken bepaalde door mij geinventariseerde klachten van kinderen van mensen zoal Schelpje en misschien zoals jij. Ik heb geen frustraties hoor goddank maar kom op vanuit wat ik heb gehoord van dierbaren en van patiënten en cliënten en die mensen hadden bepaalde ouders , snap je?

Bambi

Berichtdoor Bambi » 21 feb 2014 15:56

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 12 dec 2017 03:45, 1 keer totaal gewijzigd.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 21 feb 2014 16:13

Lock&Stock schreef:Ik erger me aan het feit dat mijn revalidatie zo lang duurt. Ben 21 november van mn fiets gevallen, heel langzaam, stelde niets voor; dubbele beenbreuk..... Loop nu met een aardige ijzerhandel in m'n pootje (zie onder).

Afbeelding

Aan de andere kant ben ik heel blij dat het niet erger is, de operatie heel goed is verlopen en ik uiteindelijk weer alles kan. Maar het duurt ondertussen allemaal wel erg lang! :frown:

Ongelooflijk dat je dat kan overhouden aan zoiets!

Beterschap gewenst.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 21 feb 2014 16:15

mohamed schreef:Dat je niet gek bent weet ik en ook dat je je kinderen niet verwaarloost. Enorm vervelend en oneerlijk dat je moet bloeden voor iets wat je niet nalaat en dat je moet betalen voor je ex zijn uitkering vind ik werkelijk te zot voor woorden. Ik hoop dat je hem geen cent betaalt want je hebt ze zelf hard genoeg nodig.

Boerin schreef:Thanks. Nou ja, even opruimen hier, straks komt z'n nieuwe vriendin hierheen, omdat ik dan vandaag de kinderen onder begeleiding van een volwassene heb en hij wil de begeleidende volwassene niet meer zijn. Gelukkig kiest ie altijd aardige vrouwen uit waar ik goed mee op kan schieten, jammer dat ze alleen Portugees praat.

Ik zou in een dergelijke situatie niet meer rustig kunnen blijven vrees ik en dus als gek worden afgedaan. Wie zou wel rustig kunnen blijven bij zoiets? Een gek land wonen we in. :-$

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 21 feb 2014 16:32

mohamed schreef:Ik zou in een dergelijke situatie niet meer rustig kunnen blijven vrees ik en dus als gek worden afgedaan. Wie zou wel rustig kunnen blijven bij zoiets? Een gek land wonen we in. :-$

Dat lukte me vorige keer dus ook niet, maar vandaag hehe eindelijk na een paar maanden van het gezanik af, ik mag ze weer gewoon hier alleen hebben en het document is aangepast en binnenkort krijg ik wel opvoedingsondersteuning, dat wilde ik ook, want ik moet leren niet alles maar goed te vinden. Ik zou haast zeggen: Het was heel gezellig.
Zach91

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 21 feb 2014 16:36

schelpje3 schreef:Nu (nog) even niet he Boerin. :wink:

Als de pottenkijkers weg zijn dan nodig ik Schelpje uit, die heeft haar kinderen tenminste in de hand:
http://static.wixstatic.com/media/4d5e62_3c4e1f3e212e4f898d1307e1429ffe85.jpg_srz_2592_1936_85_22_0.50_1.20_0.00_jpg_srz
Laatst gewijzigd door Boerin op 27 feb 2014 00:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Zach91

Terug naar “Slow Chat”