Moderators: johannes1, Moderafo's
Laat ´m in dat geval nog maar eventjes in de schuur staan dan.schelpje3 schreef:En je zult zien, zodra ik dat ding ga volgooien, gaat het vriezen.
Wilsophie schreef:Zielig altijd voor de kindertjes die hebben dit niet gevraagd. En nooit verdiend.
Boerin schreef:Nou lekker, kinderen zitten dus al vanaf 12 uur op school, want meneer is altijd beledigd en neemt nooit op, dus ik nam aan dat z'n vrouw het dan maar afhandelt als ie ook niet op mn mails reageert en komt ie doodleuk met het derde kind aan, oh heb je die andere 2 niet opgehaald? Nou ja joh rotzooi allemaal hier.
Boerin schreef:Nou gelukkig, die vrouw had ze opgehaald. Het viel weer mee.
mohamed schreef:Dat je niet gek bent weet ik en ook dat je je kinderen niet verwaarloost. Enorm vervelend en oneerlijk dat je moet bloeden voor iets wat je niet nalaat en dat je moet betalen voor je ex zijn uitkering vind ik werkelijk te zot voor woorden. Ik hoop dat je hem geen cent betaalt want je hebt ze zelf hard genoeg nodig.
schelpje3 schreef:Dan vraag je op rustige toon: waarom vindt u dat ik mijn kinderen zou verwaarlozen?
Kunt u een paar voorbeelden noemen?
En dan moeten dat echt steekhoudende argumenten zijn, zoals geen eten in huis hebben, een week lang dezelfde kleding, helemaal geen positieve aandacht, dat soort dingen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten