Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Boerin
Generaal
Generaal

Re: Ergernissen

Berichtdoor Boerin » 19 feb 2014 15:33

Nou lekker, kinderen zitten dus al vanaf 12 uur op school, want meneer is beledigd en neemt niet op, dus ik nam aan dat z'n vrouw het dan maar afhandelt als ie ook niet op mn mails reageert en komt ie doodleuk met het derde kind aan, oh heb je die andere 2 niet opgehaald? Nou ja joh rotzooi allemaal hier.
Laatst gewijzigd door Boerin op 21 feb 2014 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 19 feb 2014 15:36

Zielig altijd voor de kindertjes die hebben dit niet gevraagd. En nooit verdiend.

Jvslooten

Berichtdoor Jvslooten » 19 feb 2014 15:38

schelpje3 schreef:En je zult zien, zodra ik dat ding ga volgooien, gaat het vriezen. 8-[
Laat ´m in dat geval nog maar eventjes in de schuur staan dan. 8)

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 19 feb 2014 15:45

Wilsophie schreef:Zielig altijd voor de kindertjes die hebben dit niet gevraagd. En nooit verdiend.

Ja het gaat allemaal ten koste van hen.
Zach91

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 19 feb 2014 15:46

Wat kun jij daaraan doen dan? Want dat begroot mij echt?

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 19 feb 2014 15:52

Nou gelukkig, die vrouw had ze opgehaald. Het viel weer mee.
Zach91

mohamed

Berichtdoor mohamed » 19 feb 2014 17:57

Boerin schreef:Nou lekker, kinderen zitten dus al vanaf 12 uur op school, want meneer is altijd beledigd en neemt nooit op, dus ik nam aan dat z'n vrouw het dan maar afhandelt als ie ook niet op mn mails reageert en komt ie doodleuk met het derde kind aan, oh heb je die andere 2 niet opgehaald? Nou ja joh rotzooi allemaal hier.

Jakkes wat een ellende. ](*,)
Boerin schreef:Nou gelukkig, die vrouw had ze opgehaald. Het viel weer mee.

Desondanks heb je wel in de stres gezeten om niks.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 21 feb 2014 11:24

Vandaag weer een gesprek met de vrouw van Jeugdzorg, of ik eerst even het verslagje door kan lezen, goed hoor. Ongelooflijk, gewoon klinkklare leugens staan erin. 'Ze wast de kinderen niet, er zijn geen vaste eetmomenten', omdat die man vindt dat er 's ochtends een washand over hun snuit moet als ik ze de avond ervoor al in bad heb gedaan en dat dan weer zo stom brengt dat zij denkt dat ik ze nooit was. Oudste had toen 's ochtends nooit zin om te eten, want dat deden ze al om 10 uur op school. Ja nou snap ik waarom ze denkt dat ik mijn kinderen verwaarloos en niet zelf mag hebben. Door deze ongein komt de gemeente nu weer geld eisen. Tsja, jij hebt ze nu niet, betaal jij maar mooi mee aan zijn bijstand. Ik ging gisteren naar die vrouw van de huisarts, een praktijkondersteuner GGZ en ze zei: Nou nou dat is wel heel wat waar u allemaal in zit. Oh ja dat was deel 1, dan heb ik het nog niet over m'n werk gehad.
Testje gedaan, niks aan de hand, behalve matige stress door al dat gelazer op m'n werk.
Laatst gewijzigd door Boerin op 21 feb 2014 17:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Zach91

mohamed

Berichtdoor mohamed » 21 feb 2014 11:42

Dat je niet gek bent weet ik en ook dat je je kinderen niet verwaarloost. Enorm vervelend en oneerlijk dat je moet bloeden voor iets wat je niet nalaat en dat je moet betalen voor je ex zijn uitkering vind ik werkelijk te zot voor woorden. Ik hoop dat je hem geen cent betaalt want je hebt ze zelf hard genoeg nodig.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 21 feb 2014 11:57

mohamed schreef:Dat je niet gek bent weet ik en ook dat je je kinderen niet verwaarloost. Enorm vervelend en oneerlijk dat je moet bloeden voor iets wat je niet nalaat en dat je moet betalen voor je ex zijn uitkering vind ik werkelijk te zot voor woorden. Ik hoop dat je hem geen cent betaalt want je hebt ze zelf hard genoeg nodig.

Thanks. Nou ja, even opruimen hier, straks komt z'n nieuwe vriendin hierheen, omdat ik dan de kinderen onder begeleiding van een volwassene heb. Gelukkig kiest ie altijd aardige vrouwen uit waar ik goed mee op kan schieten, jammer dat ze alleen Portugees praat.
Laatst gewijzigd door Boerin op 21 feb 2014 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Zach91

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 21 feb 2014 12:22

Psychologische oorlogsvoering, wie wint er en wie blijft cool.
Verwaarlozing van kinderen houdt iets meer in dan alleen vergeten een washand over een snoet te halen.
Ik denk dat verwaarlozing juist onder de oppervlakte blijft verborgen van veel zogenaamde keurige gezinnen. :?

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 21 feb 2014 12:46

Ik moet straks heel rustig blijven en zeggen dat er een misverstand is of zo.
Laatst gewijzigd door Boerin op 21 feb 2014 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Zach91

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 21 feb 2014 12:49

Dan vraag je op rustige toon: waarom vindt u dat ik mijn kinderen zou verwaarlozen?
Kunt u een paar voorbeelden noemen?
En dan moeten dat echt steekhoudende argumenten zijn, zoals geen eten in huis hebben, een week lang dezelfde kleding, helemaal geen positieve aandacht, dat soort dingen.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 21 feb 2014 12:52

schelpje3 schreef:Dan vraag je op rustige toon: waarom vindt u dat ik mijn kinderen zou verwaarlozen?
Kunt u een paar voorbeelden noemen?
En dan moeten dat echt steekhoudende argumenten zijn, zoals geen eten in huis hebben, een week lang dezelfde kleding, helemaal geen positieve aandacht, dat soort dingen.

Oh ja, geweldig, dat advies kreeg ik vorige keer ook, werkte heel goed. Ik hoef eigenlijk alleen maar te zeggen dat die dingen gewoon niet kloppen die in dat verslag staan, maar ik heb vaak zoiets van: boeien, la maar, maar ja dat kan ik in dit geval niet doen, want het heeft nogal consequenties.
Zach91

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 21 feb 2014 13:20

Geloof me, elke moeder, en ook zij dus die het zo beroepsmatig weten, doen dingen fout in de opvoeding.
Je hebt wel eens geen zin, je dag niet, vergeetachtig, kind ligt zo dwars, dat je denkt: nou dikke doei, dan maar niet.
En ik zou niet die fouten maken die mijn moeder maakte.
Nee die niet, maar wel andere. :oops:
Kun je met de hand op je hart zeggen: ik houd zielsveel van mijn kinderen en zal altijd het goede voor hen zoeken, zowel voor het tijdelijke als voor het eeuwige?
Dan kunnen tig hulpverleners beweren dat die washand toch echt nodig is, of die strenge aanpak.

Ik heb ook eens in een circuit van betweters gezeten, met een bedplassend kind.
Ze wisten allemaal wel een therapie, aanpak.
Maar de mijne, een keer bloedchagrijnig, voor de 2e keer in die nacht bij een natgepiest en stinkend bed staan en daardoor ff uit mijn dak gesprongen, hielp bij toverslag, waar jaren van de zachte en begrijpende aanpak totaal faalden!

Terug naar “Slow Chat”