Boerin schreef:Het moet met een magnetron kunnen, maar daar heb ik het al zo vaak mee verpest, dat doe ik niet meer.
Ik heb geen magnetron. En zo te zien is dat ook geen gemis.

Moderators: johannes1, Moderafo's
Boerin schreef:Het moet met een magnetron kunnen, maar daar heb ik het al zo vaak mee verpest, dat doe ik niet meer.
Bambi schreef:Als je je aan iemand ergert, niet tegen die persoon ontploffen, maar tegen God zeggen: "Ik erger me aan die persoon, help me."
Zo leer je ook om je niet gelijk op die persoon af te reageren en zelf niet te ontploffen en het geeft je ook een goede time-out.
mohamed schreef:En nu zelf je advies ook opvolgen want anders erger ik me daar weer aan en blijven we bezig!
mohamed schreef:En nu zelf je advies ook opvolgen want anders erger ik me daar weer aan en blijven we bezig!
Bambi schreef:Jij moet zelf met je eigen ergernis om gaan, dat is niet mijn verantwoording.
Waarom niet, als ik vragen mag?schelpje3 schreef:Ik gebruik in de winter nl de groene container niet.
zucht zucht zucht
mohamed schreef:Als jij niet in de praktijk brengt wat je preekt ben je er een oorzaak van.
Bambi schreef:Je moet goed in je achterhoofd houden, dat je een ander niet kan veranderen.
Je kunt alleen jezelf veranderen en dus ook hoe je op een ander reageert.
En daardoor zul je vaak indirect toch ook weer veranderen, hoe een ander op jou reageert.![]()
Het spreekwoord zegt niet voor niets: Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Gewoon dicht bij jezelf en bij God blijven.
Als je je aan iemand ergert, niet tegen die persoon ontploffen, maar tegen God zeggen: "Ik erger me aan die persoon, help me."
Zo leer je ook om je niet gelijk op die persoon af te reageren en zelf niet te ontploffen en het geeft je ook een goede time-out.
En gaan oefenen om je boosheid los te laten.
Het is maar een gevoel.
Als een ander jou boos kan maken, dan geef je ze te veel macht over je gevoel.
Bambi schreef:Wat snap je daar niet van als je dit zegt:
Mohamed schreef:En nu zelf je advies ook opvolgen want anders erger ik me daar weer aan en blijven we bezig!
Jvslooten schreef:Waarom niet, als ik vragen mag?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten