schelpje3 schreef:Schokkend stuk in Elsevier:
......
Wat denken jullie ervan, moet er een limiet komen aan bepaalde bevolkingsgroepen?
Wat denk je zelf eigenlijk?
Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:Schokkend stuk in Elsevier:
......
Wat denken jullie ervan, moet er een limiet komen aan bepaalde bevolkingsgroepen?
mealybug schreef:Vast, maar we hebben altijd mooi weer, zuivere lucht , een knalblauwe zee, de mooiste bergen en een fantastische infrastructuur.
rotterdam schreef:Plus een onvoorstelbare corruptie
Plus een giga aantal verkeersdoden op deze fantastische infrastructuur
Plus een enorme werkloosheid
Plus een Aids/Hiv probleem wat z'n weerga niet kent
Plus een enorm aantal illegalen
Pus misdaadcijfers die de pan uitreizen.
Plus een aantal inwoners - z.g. oud Nederlanders - die altijd alles beter weten en niets liever doen dan hun oude nest bevuilen.
Boerin schreef:Ik ga naar Afrika emigreren denk ik.
mealybug schreef: Al ruim 10 jaar vertrekken er ruim 400 nederlanders per dag voorgoed, om de bekende redenen .
schelpje3 schreef:
mealybug schreef: De vertrekkers hebben geld om ergens anders te beginnen, en de nieuwkomers komen naar Nl om geld te zoeken.
rotterdam schreef:Inhoudelijk ook totaal onjuist. De vele tienduizenden Nederlanders die in de periode “45-”55 naar Zuid Afrika emigreerden waren voor 95% armlastig, economische vluchtelingen dus.
mealybug schreef: De vele tienduizenden Nederlanders die in de periode “45-”55 naar Zuid Afrika emigreerden waren voor 95% armlastig, economische vluchtelingen dus.
Jij hebt het over 65 jaar geleden, ik heb het over nu.
Goed lezen.
Jvslooten schreef:Nee absoluut niet. Wat echter wel zaaks is dat er strengere eisen worden gesteld.
mohamed schreef:De grenzen open vind ik een slecht idee, kan er niks anders van maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten