Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Ik zie dat je een cursusonderdeel hebt gemist.. geeft niet, ik leg het wel uit. In het bijbels wereldbeeld van WS en I-K verplaatst licht zich niet rechtlijnig, maar extreem gebogen. Hierdoor lijkt de aarde bol, terwijl deze hol is. Ohja, en die ruimtefoto's komen uiteraard uit Hollywood.Mortlach schreef:Er zijn al TAL van foto's geplaatst waarop toch echt gewoon is te ZIEN dat de aarde hardstikke bol is. Maar goed, dat is slechts de werkelijkheid, dus dat telt sowieso niet, toch?
ineke-kitty schreef:Cathy
Ook voor jou geldt te weerleggen vanuit de Schrift dat het Bijbels wereldbeeld wat door Wil uitgelegd is, "kolder" zou zijn.
ineke-kitty schreef:hettys
het begrip " kinderen der ongehoorzaamheid" is je kennelijk niet bekend, want het gaat niet om ge-lovigen, maar om on-gelovigen .
ineke-kitty schreef:En die "kinderen der ongehoorzaamheid" ontkennen dus dat satan wel degelijk de overste is van deze wereld, en dat zij in zijn macht zijn.
Jvslooten schreef:Ik zie dat je een cursusonderdeel hebt gemist.. geeft niet, ik leg het wel uit. In het bijbels wereldbeeld van WS en I-K verplaatst licht zich niet rechtlijnig, maar extreem gebogen. Hierdoor lijkt de aarde bol, terwijl deze hol is. Ohja, en die ruimtefoto's komen uiteraard uit Hollywood.
Mortlach schreef:
Een berekening. Volgens mij kun je aan de baan die de Aarde om de zon aflegt berekenen hoe zwaar de Aarde moet zijn. (technisch gezien zijn massa en gewicht niet hetzelfde, maar goed, dat is een detail).
Wilsophie schreef:Over het licht heb ik het nog niet gehad, maar vSlooten weet het prima om te buigen, even geduld meneer Mortlach.
schelpje3 schreef:Okay, thanks, dit is info waar we tenminste iets aan hebben.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten