Ik word zo moedeloos van deze wereld.

Moderator: Moderafo's
Cathy schreef:Ik lees in het ND dat Johan Q, directeur van Refoanders de cel in moet vanwege seksueel misbruik van zijn minderjarige zoon.
Ik word zo moedeloos van deze wereld.
Tante Pollewop schreef:Zoons, zijn andere zoon is ook misbruikt.
Het is verschrikkelijk. Ik heb het te doen met zijn zoons en de andere kinderen.
Ik hoop dat veel mensen in de reformatorische wereld zich nu even achter de oren gaan krabben: misschien is onderdrukken van je gevoelens helemaal niet zo gezond en goed als werd gedacht...
Riska schreef:Incest komt overal voor.
In dit geval misbruikt hij zijn zoons. Ik denk niet dat het met homoseksualiteit te maken heeft.
Incest komt ook veel voor bij hetero's - vaders bij dochters, broers bij zusters.
En iedereen zal bepaalde neigingen moeten onderdrukken.
Tante Pollewop schreef:Zoons, zijn andere zoon is ook misbruikt.
Het is verschrikkelijk. Ik heb het te doen met zijn zoons en de andere kinderen.
Ik hoop dat veel mensen in de reformatorische wereld zich nu even achter de oren gaan krabben: misschien is onderdrukken van je gevoelens helemaal niet zo gezond en goed als werd gedacht...
Tante Pollewop schreef:Ik hoop dat veel mensen in de reformatorische wereld zich nu even achter de oren gaan krabben: misschien is onderdrukken van je gevoelens helemaal niet zo gezond en goed als werd gedacht...
henkie schreef:Je bedoelt zoals bij het Hofnarretje?![]()
Echt ver beneden de maat als je dit vreselijke incident gebruikt om voor je eigen parochie te gaan preken...
Dan begrijp je niet wat ik bedoelde.
Tante Pollewop schreef:Edit: En daarnaast negeer je (expres?) wat ik ter verduidelijking tegen bambi zei.
Ga je diep schamen, zoals Cicero zegt!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten