Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
mealybug schreef:Ik vul deze maar eens niet in.
Waar is het goed voor dat allerlei instanties precies weten hoe de menselijke geest werkt, hoe deze reageert en hoe wij ons God voorstellen?
mealybug schreef:Ik vul deze maar eens niet in.
Waar is het goed voor dat allerlei instanties precies weten hoe de menselijke geest werkt, hoe deze reageert en hoe wij ons God voorstellen?
En aangezien dit weer met een prijs beloond moet worden, zal de motivering ook wel commerciel zijn.
Jij ook alvast bedankt!Ricklucas schreef:Bedankt schelpje! Als het onderzoek is afgerond zal ik de resultaten hier zeker vermelden.
Ricklucas schreef: De reden waarom er een prijs wordt verloot, is omdat de ervaring leert dat men meer gemotiveerd is om mee te doen aan dit soort zaken wanneer zij er iets voor terugkrijgen.
Ricklucas schreef: De reden waarom er een prijs wordt verloot, is omdat de ervaring leert dat men meer gemotiveerd is om mee te doen aan dit soort zaken wanneer zij er iets voor terugkrijgen.
Is uw oog boos, daar het oog van Ricklucas goed is?mealybug schreef:De mening van iemand die om de reden van een prijs meedoet, zou ik niet al te hoog aanslaan.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten