Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Boerin
Generaal
Generaal

Re: Ergernissen

Berichtdoor Boerin » 03 feb 2014 14:34

Geen idee, geld is er nog niet afgejat in ieder geval. Net al die rottreinpassen en zooi geregeld kun je weer beginnen. Misschien ga ik er toch maar eens een tijdje tussenuit hoor, de groeten. Zielig voor de kinderen maar ik trek het niet meer.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 03 feb 2014 15:01

Boerin schreef:Geen idee, geld is er nog niet afgejat in ieder geval. Net al die rottreinpassen en zooi geregeld kun je weer beginnen. Misschien ga ik er toch maar eens een tijdje tussenuit hoor, de groeten. Zielig voor de kinderen maar ik trek het niet meer.

Ow, dat klinkt nogal heftig Boerin. :?
Is het verliezen van je portemonnee het bekende druppeltje?
Sterkte meis!

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 03 feb 2014 15:17

schelpje3 schreef:Ow, dat klinkt nogal heftig Boerin. :?
Is het verliezen van je portemonnee het bekende druppeltje?
Sterkte meis!

Ik denk het ja, al dat gelazer met dat werk werd wat teveel geloof ik. Ik heb een gebedstopic aangemaakt op christian forums; gebedsverzoek: ik ben m’n portemonnee kwijt en ik zie het niet meer zitten. Als iemand nog geloof heeft, bid s.v.p., ik geef het op. Kwam er een hele aardige meneer of mevrouw, weet niet wat het was, oh ik bid wel even. Hoep 10 minuten later heb ik ‘m, de jongste had ‘m tussen z’n speelgoed gegooid.
Zach91

mohamed

Berichtdoor mohamed » 03 feb 2014 16:25

Fijn dat je portemonnee boven water is gekomen. Het is best schrikken als je je persoonlijke gegevens kwijt bent.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 03 feb 2014 16:37

Boerin schreef:Ik denk het ja, al dat gelazer met dat werk werd wat teveel geloof ik. Ik heb een gebedstopic aangemaakt op christian forums; gebedsverzoek: ik ben m’n portemonnee kwijt en ik zie het niet meer zitten. Als iemand nog geloof heeft, bid s.v.p., ik geef het op. Kwam er een hele aardige meneer of mevrouw, weet niet wat het was, oh ik bid wel even. Hoep 10 minuten later heb ik ‘m, de jongste had ‘m tussen z’n speelgoed gegooid.

O? :shock:

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 03 feb 2014 19:00

Boerin schreef:Geen idee, geld is er nog niet afgejat in ieder geval. Net al die rottreinpassen en zooi geregeld kun je weer beginnen. Misschien ga ik er toch maar eens een tijdje tussenuit hoor, de groeten. Zielig voor de kinderen maar ik trek het niet meer.

wat bedoel je met een tijd er tussen uit en zielig voor de kinderen, boerin?
aan de bel trekken als dingen je teveel worden hoor! Er zijn altijd mensen om je heen waar je het aan kan vertellen.
Laat het niet aankomen tot het uiterste...want je kinderen moet je juist in bescherming nemen door zelf op tijd aan de bel te trekken!

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 03 feb 2014 20:20

meribel schreef:
wat bedoel je met een tijd er tussen uit en zielig voor de kinderen, boerin?
aan de bel trekken als dingen je teveel worden hoor! Er zijn altijd mensen om je heen waar je het aan kan vertellen.
Laat het niet aankomen tot het uiterste...want je kinderen moet je juist in bescherming nemen door zelf op tijd aan de bel te trekken!

Ja klopt, ik regel volgende week even een psycholoog.
Zach91

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 04 feb 2014 09:37

-
Laatst gewijzigd door Boerin op 04 feb 2014 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Zach91

mohamed

Berichtdoor mohamed » 04 feb 2014 09:40

Rustig blijven is een diagnose die psychologen ook regelmatig stellen. Is er niemand die je kan aanspreken op het gedrag van je baas zodat er werk van gemaakt wordt? Een instantie of een aantal andere collega's?

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 04 feb 2014 09:42

mohamed schreef:Rustig blijven is een diagnose die psychologen ook regelmatig stellen. Is er niemand die je kan aanspreken op het gedrag van je baas zodat er werk van gemaakt wordt? Een instantie of een aantal andere collega's?

Hij kwam net langs, hij heeft me niet in elkaar geslagen. Hij bleef wel aardig. :D Ik ben gewoon bang voor die vent geworden en dan durf ik niet eens te bellen dat ik niet kom werken. Dat had ik aan een collega doorgegeven, maar die werkte thuis.
Zach91

mohamed

Berichtdoor mohamed » 04 feb 2014 11:22

mohamed schreef:Rustig blijven is een diagnose die psychologen ook regelmatig stellen. Is er niemand die je kan aanspreken op het gedrag van je baas zodat er werk van gemaakt wordt? Een instantie of een aantal andere collega's?

Boerin schreef:Hij kwam net langs, hij heeft me niet in elkaar geslagen. Hij bleef wel aardig. :D Ik ben gewoon bang voor die vent geworden en dan durf ik niet eens te bellen dat ik niet kom werken. Dat had ik aan een collega doorgegeven, maar die werkte thuis.

Een erg vervelende situatie zeg. Ik zou er toch wel werk er van maken want anders wordt het alleen maar erger. Misschien kan je achterhalen wie hij nog meer zo behandelt en samen wat ondernemen.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 04 feb 2014 13:51

mohamed schreef:Een erg vervelende situatie zeg. Ik zou er toch wel werk er van maken want anders wordt het alleen maar erger. Misschien kan je achterhalen wie hij nog meer zo behandelt en samen wat ondernemen.

Ik heb het al wel besproken hier met collega's, andere collega wilde ook al een andere baan zoeken om van het commentaar af te zijn, maar je doet er weinig aan. Ze hebben ze speciaal aangesteld om er een stel uit te kunnen werken, die vriendelijke manager die we eerst hadden is z'n baan ook kwijt, maar ik heb iemand van de O.R. ingeschakeld en hij is best wel aardig nu hoor, hij vroeg alleen of ik het de volgende keer even aan 'm door kon geven, maar ik word gelijk panisch met zoiets en dan bel ik juist niet.
Zach91

mohamed

Berichtdoor mohamed » 04 feb 2014 14:35

mohamed schreef:Een erg vervelende situatie zeg. Ik zou er toch wel werk er van maken want anders wordt het alleen maar erger. Misschien kan je achterhalen wie hij nog meer zo behandelt en samen wat ondernemen.

Boerin schreef:Ik heb het al wel besproken hier met collega's, andere collega wilde ook al een andere baan zoeken om van het commentaar af te zijn, maar je doet er weinig aan. Ze hebben ze speciaal aangesteld om er een stel uit te kunnen werken, die vriendelijke manager die we eerst hadden is z'n baan ook kwijt, maar ik heb iemand van de O.R. ingeschakeld en hij is best wel aardig nu hoor, hij vroeg alleen of ik het de volgende keer even aan 'm door kon geven, maar ik word gelijk panisch met zoiets en dan bel ik juist niet.

Panisch zijn is nergens voor nodig als je er werk van maakt, want erger dan hij zich nu gedraagt zal het wel niet worden.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 07 feb 2014 19:08

Het vlees voor de nasi was nog bevroren toen ik al met het kookproces begonnen was. Dat had ik vanmorgen vroeg eigenlijk uit de vriezer moeten halen, maar daar heb ik geen moment aan gedacht. Dat betekent een heel forse vertraging van het kookproces. Heeft me ongeveer een uur gekost. :(
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 07 feb 2014 19:09

Boekenlezer schreef:Het vlees voor de nasi was nog bevroren toen ik al met het kookproces begonnen was. Dat had ik vanmorgen vroeg eigenlijk uit de vriezer moeten halen, maar daar heb ik geen moment aan gedacht. Dat betekent een heel forse vertraging van het kookproces. Heeft me ongeveer een uur gekost. :(

Het moet met een magnetron kunnen, maar daar heb ik het al zo vaak mee verpest, dat doe ik niet meer.
Zach91

Terug naar “Slow Chat”