Moderators: johannes1, Moderafo's
Boerin schreef:Geen idee, geld is er nog niet afgejat in ieder geval. Net al die rottreinpassen en zooi geregeld kun je weer beginnen. Misschien ga ik er toch maar eens een tijdje tussenuit hoor, de groeten. Zielig voor de kinderen maar ik trek het niet meer.
schelpje3 schreef:Ow, dat klinkt nogal heftig Boerin.![]()
Is het verliezen van je portemonnee het bekende druppeltje?
Sterkte meis!
Boerin schreef:Ik denk het ja, al dat gelazer met dat werk werd wat teveel geloof ik. Ik heb een gebedstopic aangemaakt op christian forums; gebedsverzoek: ik ben m’n portemonnee kwijt en ik zie het niet meer zitten. Als iemand nog geloof heeft, bid s.v.p., ik geef het op. Kwam er een hele aardige meneer of mevrouw, weet niet wat het was, oh ik bid wel even. Hoep 10 minuten later heb ik ‘m, de jongste had ‘m tussen z’n speelgoed gegooid.
Boerin schreef:Geen idee, geld is er nog niet afgejat in ieder geval. Net al die rottreinpassen en zooi geregeld kun je weer beginnen. Misschien ga ik er toch maar eens een tijdje tussenuit hoor, de groeten. Zielig voor de kinderen maar ik trek het niet meer.
meribel schreef:
wat bedoel je met een tijd er tussen uit en zielig voor de kinderen, boerin?
aan de bel trekken als dingen je teveel worden hoor! Er zijn altijd mensen om je heen waar je het aan kan vertellen.
Laat het niet aankomen tot het uiterste...want je kinderen moet je juist in bescherming nemen door zelf op tijd aan de bel te trekken!
mohamed schreef:Rustig blijven is een diagnose die psychologen ook regelmatig stellen. Is er niemand die je kan aanspreken op het gedrag van je baas zodat er werk van gemaakt wordt? Een instantie of een aantal andere collega's?
mohamed schreef:Rustig blijven is een diagnose die psychologen ook regelmatig stellen. Is er niemand die je kan aanspreken op het gedrag van je baas zodat er werk van gemaakt wordt? Een instantie of een aantal andere collega's?
Boerin schreef:Hij kwam net langs, hij heeft me niet in elkaar geslagen. Hij bleef wel aardig.Ik ben gewoon bang voor die vent geworden en dan durf ik niet eens te bellen dat ik niet kom werken. Dat had ik aan een collega doorgegeven, maar die werkte thuis.
mohamed schreef:Een erg vervelende situatie zeg. Ik zou er toch wel werk er van maken want anders wordt het alleen maar erger. Misschien kan je achterhalen wie hij nog meer zo behandelt en samen wat ondernemen.
mohamed schreef:Een erg vervelende situatie zeg. Ik zou er toch wel werk er van maken want anders wordt het alleen maar erger. Misschien kan je achterhalen wie hij nog meer zo behandelt en samen wat ondernemen.
Boerin schreef:Ik heb het al wel besproken hier met collega's, andere collega wilde ook al een andere baan zoeken om van het commentaar af te zijn, maar je doet er weinig aan. Ze hebben ze speciaal aangesteld om er een stel uit te kunnen werken, die vriendelijke manager die we eerst hadden is z'n baan ook kwijt, maar ik heb iemand van de O.R. ingeschakeld en hij is best wel aardig nu hoor, hij vroeg alleen of ik het de volgende keer even aan 'm door kon geven, maar ik word gelijk panisch met zoiets en dan bel ik juist niet.
Boekenlezer schreef:Het vlees voor de nasi was nog bevroren toen ik al met het kookproces begonnen was. Dat had ik vanmorgen vroeg eigenlijk uit de vriezer moeten halen, maar daar heb ik geen moment aan gedacht. Dat betekent een heel forse vertraging van het kookproces. Heeft me ongeveer een uur gekost.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten