Fijn dat het aanleggen 's nachts een goed gevoel heeft opgeleverd bij jullie allebei.
Je zou eventueel nog kunnen relacteren, als je de bv nog echt op gang wilt brengen.
Omdat je zoontje al zo goed "eet" maakt 't niet zoveel uit, denk ik, hoeveel "voeding" er nog in zit.
Ik had van de lactatiekundige begrepen dat er altijd voedingsstoffen in de bv zitten, ook al ziet het er nog zo waterig uit.
@Bv en koken/bakken
Hier een heel slechte kolfopbrengst en ik doe 't dan ook bijna niet, maar heb laatst wel wat moedermelk uit de vriezer opgemaakt door idd glutenvrije pannenkoekjes te bakken voor DL.
Dat vond ze toch wel lekker.
@Vpk
Fijn dat jouw zoontje het zo goed doet op bv. Klinkt idd als een lekker mollig mannetje.
Mijn DL was pas met 3,5 maand dat gewicht

Hier gaat 't drinken uit een bekertje nog niet echt.
Ik weet bijna zeker dat ze 't gewoon niet wil, 't boefje

Als ik een lege beker aanbied, brengt ze 'm vloeiend naar d'r mond (op de juiste manier), maar als er moedermelk in zit, dan kiept ze 'm triomfantelijk om

Ik denk dat ze gewoon emotioneel nog heel erg aan de bv hangt. Het is een echt knuffelkontje en het feit dat ik haar heel veel in de doek draag en ze bij me slaapt, zal daar zeker een rol in spelen.
Ach, 't is niet anders.
De borstontsteking is inmiddels weer "klaar", dus ik kan er mentaal wel weer even tegen.
En gelukkig begint er nu overdag iets langer tijd tussen de voedingen te zitten, soms wel tot 2,5 uur....