Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Het liep ook heel goed totdat hij vorige week een paar dagen buikgriep had. Hij wilde toen niets drinken. Toen is mijn voeding enorm teruggelopen en had ik overdag geen eens stuwing. En als het bij mij niet 'onderhouden' wordt is het zo over. Toen dacht ik dat ik dat het de avonden en nachten kon doen, maar dat lukte toen ook niet meer, er kwam gewoon water uit, maar weinig voeding.
Ik zou hem best s' nachts willen aanleggen, maar ik heb niets meer. Ergens is het mij te snel gegaan om het af te bouwen.
ajl schreef:@ jacootje tja als ik in de periode dat hij buikgriep had, was blijven kolven was het hier waarschijnlijk ook niet teruggelopen![]()
@ evelien brrr ik moet er eigenlijk niet aan denken om mijn eigen bv te eten/drinken. En manlief ook zeker niet.
ajl schreef:Hij vond het heerlijk en dan baal ik zo dat het opgehouden is, maar dat kan ook nog wel aan mijn eigen hormoonhuishouding liggen.
Er kwam nog zeker wel wat uit, maar dat is voornamelijk water, geen echte voeding meer.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten