Aragorn schreef:Markie schreef:Kan maar heel ff reageren,
Inderdaad, want er is nog iets veel belangrijkers om op te reageren... ik wacht nl. nog steeds op je bijbelse onderbouwing waarom God Zijn kinderen behoedt voor zelfmoord...
John 22:15:
Maar buiten zullen zijn de honden, en de tovenaars, en de hoereerders, en de doodslagers, en de afgodendienaars, en een iegelijk, die de leugen liefheeft, en doet.
John 21:8:
Maar den vreesachtigen, en ongelovigen, en gruwelijken, en doodslagers, en hoereerders, en tovenaars, en afgodendienaars, en al den leugenaars, is hun deel in den poel, die daar brandt van vuur en sulfer; hetwelk is de tweede dood.
I John 3:15:
Een iegelijk, die zijn broeder haat, is een doodslager; en gij weet, dat geen doodslager het eeuwige leven heeft in zich blijvende.
Timothy 1:9:
En hij dit weet, dat den rechtvaardigen de wet niet is gezet (nl. ter veroordeling, maar den onrechtvaardigen en den halsstarrigen, den goddelozen en den zondaren, den onheiligen en den ongoddelijken, den vadermoorders en den moedermoorders, den doodslagers
Dat is de bijbelse onderbouwing voor mijn mening, die ik overigens al vaker vermeld heb, maar dat je niet als onderbouwing ziet, omdat je zelf een andere mening hebt.
Mensen blijven steeds om ondebouwingen vragen, maar die heb ik volgens mij al heel veel gegeven.
Sterkere (in mijn ogen dan ook weer natuurlijk

Dat is tot op heden nog niemand gelukt