Damocles schreef:In contrast hiermee zal waarschijnlijk wel mogelijk zijn (omdat dit wèl in jouw wereldbeeld past) dat ezels kunnen praten? Numeri 22:28
Groeten,
Damocles.

Moderator: Moderafo's
Damocles schreef:In contrast hiermee zal waarschijnlijk wel mogelijk zijn (omdat dit wèl in jouw wereldbeeld past) dat ezels kunnen praten? Numeri 22:28
Groeten,
Damocles.
Ik begin een patroon op te merken waarbij je (Ineke-Kitty) alles wat niet in jouw wereldbeeld past, automatisch benaderd met sarcasme en zonder het onderwerp te bekijken dit onmiddellijk wegwimpelt.
net onder wat jij geciteerd hebt kon je lezen dat ik geschreven heb:parsifal schreef:Kun je wat cijfers/bronnen geven wat betreft die statistische link?
Je hoeft mij niet te geloven, maar lees dan wel eerst het werk na van de mensen die de tijd genomen hebben dit echt te onderzoeken en geef kritiek op hun methode waaruit zal blijken dat de genomen conclusies foutief zijn (de nodige bronnen zijn vermeld in mijn vorig bericht -->hier<--).
Bambi schreef:Ik heb allerlei onderzoeken onderzocht, maar daar stond nog meer in wat niet klopte.
Ik ben gewend om mijn eigen gezonde verstand te gebruiken en de informatie die ik om me heen zie en hoor zelf te rangschikken.
Wat je daar schreef kan ik inderdaad bevestigen. Maar niet "omdat het me opgevallen is dat [x, y, z ...] voorkomt". Dat is een van de slechtste raadgevers die er bestaan. Persoonlijke voorkeur, confirmatie bias, selectief geheugen enz ... spelen een veel te grote rol in wat iemand zich opvalt en zal de perceptie van de realiteit verdraaien.Bambi schreef:I.p.v. wat een paar onderzoekers zeggen.
't Is je zeker nog niet opgevallen dat pedo's altijd een baan zoeken, waar ze in een machtsrelatie tot kinderen staan?
Om wat voorbeelden te noemen:
Sportclub voor kinderen, leider in een kinderopvang, zwemleraar, verzorger in de zwakzinnige zorg of jeugdinstellingen er zijn er zelfs die in het buitenland een kindertehuis hebben opgestart.
De RK had vroeger veel internaten en ouders vertrouwden hun kinderen met een gerust hart toe, aan de priesters.
Dus nogal vrij logisch dat veel pedo's vroeger het ambt van priester kozen, want daar stonden ze in een machtsrelatie tot kinderen.
En als je goed hebt opgelet, is het je misschien ook opgevallen bij alle slachtofferverhalen, waar de media de laatste 10 jaar mee bol stonden, dat vaders die hun kinderen misbruiken in 2 categorieën te verdelen waren:
a. Ze waren een tiran in huis
b. Ze waren kind met de kinderen en hun vrouw was eigenlijk ook hun moeder.
Pedo's zijn zo verknipt, dat ze vaak niet eens een normale sexuele relatie aan kunnen gaan met een leeftijdsgenoot.
Ze zijn net zo verknipt als verkrachters, want die kunnen dat ook niet.
Waar het bij hun vaak om draait is macht.
De menselijke psychologie zit heel complex in elkaar. Het gehele nature vs nurture verhaal is nog lang niet aan zijn conclusie toe.Bambi schreef:En ik vind het niet slim van je om je achter wetenschappers te scharen, die eigenlijk gewoon zeggen dat iedere man een potentie in zich heeft om pedo te worden, ervan afhangend in welk milieu je opgroeit.
Dus ook jij, als je een andere opvoeding had gehad.
Dat is onzin.
Ik begin een patroon op te merken waarbij je (Ineke-Kitty) alles wat niet in jouw wereldbeeld past, automatisch benaderd met sarcasme en zonder het onderwerp te bekijken dit onmiddellijk wegwimpelt.
hubert schreef:Je bent niet de enige die dit opmerkt. Zij gaat alleen maar in op wat zij belangrijk vind.
Jammer want zo ontmoedig je wèl serieuze mensen.
Niet correct. Seks heeft niet noodzakelijk iets te maken met seksualiteit of opgewonden zijn, dat is iets wat je zou kunnen navragen bij elke willekeurige prostitué.Bambi schreef:Ik ben het wel met je eens dat opvoeding voor een deel kan bepalen hoe je met je sexualiteit omgaat.
MAAR voor sexualiteit met kinderen, moet je sexueel opgewonden raken bij het zien van een kinderlichaampje.
Zoals ik ondertussen reeds enige keren vermeld heb is -naast de drang naar voedsel- de seksuele drift het sterkste instinct van de mens. Een mens die honger heeft is tot zaken in staat die hij van zichzelf niet mogelijk achtte.Bambi schreef:En dat heeft m.i. niets met opvoeding te maken, maar alles met een verknipte geest.
Dit klinkt vooral als een perfect excuus om alle resultaten en conclusies waarmee je niet akkoord bent met één vlotte zwaai van tafel te kunnen vegen … en wordt vooral gebruikt door mensen die bijvoorbeeld willen argumenteren dat de opwarming van de aarde één groot complot is van de wetenschap om meer en meer geld voor verdere onderzoeken te kunnen binnenrijven.Bambi schreef:En bij wetenschappers moet je één ding niet vergeten:
Die worden altijd betaald door mensen, die een bepaalde uitkomst willen zien.
Bambi schreef:Je snapt het nog steeds niet hè?
Pedo's zoeken plaatsen op, waar ze in een machtspositie ten opzichte van kinderen zitten.
Ik snap heel goed wat je wilt argumenteren, maar je blijft steeds bij argumenten en niets meer … geen enkele staving met de werkelijkheid. Ik heb steeds willen argumenteren dat jouw visie wel deels maar niet de volledige waarheid omvat en heb reeds de nodige onderzoeken voorgelegd om mijn argumenten te staven. Echter omdat je de conclusie niet bevalt veeg je de onderzoeken van tafel en ga je halsstarrig verder op in je eigen idee.Bambi schreef:Je snapt het nog steeds niet hè?
Pedo's zoeken plaatsen op, waar ze in een machtspositie ten opzichte van kinderen zitten.
Ik ben best bereid dit te geloven, kun je echter dit argument staven met enige bronnen die aantonen dat dit wetenschappelijk bewezen is?Bambi schreef:Het is trouwens ook wetenschappelijk bewezen, dat mensen die gestoorde sexuele gedragingen of fantasieën hebben, denken dat alle mensen dat diep van binnen willen.
Zo denken pedo's dat alle mannen het in zich hebben, om pedo te kunnen worden.
Terwijl de meeste mannen alleen al kotsmisselijk van de gedachte worden.
Hier weet ik niet of ik hardop mee moet lachen of keihard met m'en hand op m'en voorhoofd slaan.Bambi schreef:Juist, jij snapt hem.
Maar volgens de wetenschappers van Damocles, komt het door gebrek aan een gewone hetero relatie.
En zouden ze te genezen zijn door een gewone hetero relatie met seks.
Een bekende uitspraak hè, dat dachten ze vroeger ook van homo's.
Kun je nagaan hoe goed die wetenschappers hebben onderzocht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten