Wel ja.....laat me maar kletsen.....
Maar even off topic: Ben op dit moment werkloos

, m'n contract liep helaas voor m'n verlof af....
En wat het CB betreft, ik snap jullie kritiek wel hoor....sommige collega's zie ik ook liever niet als ik als moeder ga met mijn kind,

, hoewel ze als collega over het algemeen prima zijn.
Ik had zelf dat beeld ook wel een beetje voordat ik dat werk deed. Ik vond het vooral een uitdaging om het anders te doen. En gelukkig zijn er ook een boel collega's die je prima kunt hebben als ouder!
Als ouders een ander idee hebben over bepaalde dingen dan ik, vind ik dat prima, daar kunnen we het gewoon over hebben toch? Als me iets opvalt zeg ik het wel, maar vraag ook naar hoe ze het zelf zien, als ouders een probleem hebben, wil ik graag meedenken. Maar als er iets is waarvan ik denk 'zou je dat wel doen', maar ouders vinden het geen probleem, tja, dan bespreek ik dingen soms wel, maar ik ga er geen probleem van maken, dat zeg ik ook vaak, 'joh als jullie dit prima vinden, is het toch prima', dat is toch een keuze van ouders zelf. Ik ben niet degene die een kind moet opvoeden, ik ben op dat moment alleen degene die kijkt hoe het met kind en ouders gaat, medische check, ontwikkeling en groei.
En als het goed gaat, gaat het gewoon goed

@ Evelien: hoewel ik wel in jouw woonplaats werkte, heb ik jou nooit gezien geloof ik....
Maar nu weer on-topic:
Balen Duschka van die borstontsteking, respect dat je het zo lang volhoud!
@ Jaccootje: als ze nog aan de borst had gedronken, dronk ze deze hoeveelheid waarschijnlijk ook maar dan wist je het niet....