Whahahaha aan fantasie kom je in iedergeval niet te kortWilsophie schreef:Op Urk kun je geen loten kopen niet bij AH en niet bij de plaatselijke boekhandel

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Whahahaha aan fantasie kom je in iedergeval niet te kortWilsophie schreef:Op Urk kun je geen loten kopen niet bij AH en niet bij de plaatselijke boekhandel
ineke-kitty schreef:Waar denk jij dat een wedergeboren kind naartoe gaat als de aardse tent wordt afgelegd schelpje?
Nooit gehoord dat de Gemeente Eersteling is MET Christus?
Wij HEBBEN reeds een hemelse positie en wij ZIJN reeds burgers van een hemels koninkrijk.
Dan heb ik nieuws voor je, want in Vrouwenpolder wonen ook mensen die nergens in geloven. Die wonen zelfs in Staphorst!
En wat zou menigeen uit moeten leggen, aan wie?
En je laatste suggestieve mededeling over een Urker, laat ik maar weer voor wat ie is, nl. een hoog roddelblad gehalte.
Jvslooten schreef:Whahahaha aan fantasie kom je in iedergeval niet te kort
Ja natuurlijk weet ik en beaam ik dat. Maar daar ging het niet om. Wij zijn aardbewoners en zullen de wereld doormoeten, met al zijn onhebbelijkheden.
En dan past het niet om rond te bazuinen dat je nu al eeuwig leeft.
Ik hoor Gods Volk daar zo niet over namelijk, ik bedoel, op deze manier.
Anders zou het wel zo zijn, dat wij na bekering meteen opgenomen zouden worden door de Heere, maar dat doet Hij niet!
Al wil je van alle mogelijke loterijen een lot kopen Wilsophie.. dan nog kun je het gewoon lopend af. Dat weet jij best want je hebt mezelf verteld dat je voor de voedselinzamelingsacties iedere donderdag tegenover de C1000 stond, en wat zit er tegenover de C1000..?Wilsophie schreef:O jij weet van wanten? Vertel!!! Heb je betere ervaring dan ik?
Wilsophie schreef:
ik speel in de staatsloterij en vroeger speelde ik in de giroloterij en vind bingo ook heel leuk.
Ga je maar eens afvragen of je al eeuwig leven hebt ontvangen, want de Bijbel zegt dat, wie in de Zoon gelooft die heeft het eeuwig leven, en er staat niet, die zal dat ooit krijgen. Je tactiek is overduidelijk.
Als je al de hemel op aarde hebt waarom speel je dan in de loterij ?
Die winkel zit er al sinds de bouw, en dat een christelijke boekwinkel zulke rommel niet verkoopt is maar goed ook.Wilsophie schreef:VSlooten deze winkel zit er niet zo heel lang geloof ik, maar toen ik op Urk kwam wonen moest ik naar Emmeloord om een lot te kopen. De christelijke boekhandels verkochten ze niet en AH toen ook niet.
In deze winkel kom ik nooit. Maar je zult best gelijk hebben dan is dat sinds die winkel er is, en dat kun je toch gewoon zeggen zonder mij een fantast of leugenaar te noemen of te suggeren? Dat komt wat vriendelijker en volwassener over en beleefder.
die winkel zit er al sinds de bouw, en dat een christelijke boekwinkel zulke rommel niet verkoopt is maar goed ook.
Wilsophie schreef:ik wens niet als leugenaar te worden neer gezet
Wilsophie schreef: ik wens niet als leugenaar te worden neer gezet en dat was mijn boodschap.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 65 gasten