Wilsophie schreef:Ik heb net wat formulieren gelezen dat die een duizendjarig rijk afwijst, de opname van de Gemeente verzwijgt en dus alleen een opstanding op de Dag des Heeren predikt.
Een opstanding van 1 Korinthe 15 en 2 Thess. 5 wordt verzwegen en dat is nu precies onze hoop, laat ik zeggen mijn hoop en mijn geloofszekerheid en als je dat niet hebt en niet bezit dan ben je bang om te sterven.
Dan ben je bang om Hem te ontmoeten, wel ik zie er naar uit, en ik geloof dat die 1000 jaar de aanvang is van een eeuwig rijk van heiligen op aarde en in de hemel wat die formulieren ontkennen en dat rijk zal regeren vanuit Jeruzalem op de troon van David.
Als je niet uitziet naar alles wat de gelovige dus mij te wachten staat en je gelooft deze formulieren dan heb je geen hoop en geen zekerheid en klem je je vast aan dit tijdelijke leven. Dat is geen zekerheid, maar ongeloof.
Overigens die man van 51 had het vuurwerk zelf afgestoken.
Ik meende dat al, maar wilde eerst zekerheid via de politie hebben.
In Medemblik in Noord-Holland is een man van 51 jaar omgekomen door vuurwerk. Het is niet duidelijk wat er is gebeurd. De politie spreekt van een noodlottig ongeval.
De politie doet nog onderzoek naar de omstandigheden. Het is niet duidelijk of de man het vuurwerk zelf afstak. Ook is niet duidelijk of het om illegaal vuurwerk ging.
Het vuurwerk ontplofte rond 18.15 uur aan het Geldelozepad in Medemblik. Een traumahelikopter ging naar de plaats van het ongeluk. De man overleed ter plekke. Hij had ernstig hoofdletsel opgelopen, zei een woordvoerder van de politie vanochtend in het Radio 1 Journaal.
bron: NOS.nl
De rest van je posting(s) laat ik maar voor wat ie is (zijn).
Ik zou er het maagzuur van krijgen.