Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 09 mar 2004 21:58

Dag lieve bclinton!

Wat fijn voor je dat je je zo vermaakt in Atlantis! :D
Maar één ding begrijp ik niet: Hoe kunnen die vrouwen daar nou mooier en liever zijn dan mij :roll: :?:
Ze verleiden je gewoon naar hun onderwaterwereld, om je vervolgens te fileren, want ze zijn heel jaloers op de 'land'mensen en nemen wraak op jou! :shock:
Dus bedenk je gauw en kom terug bij mij! Als je dat doet, kunnen we gezellig verder met de opnames en krijg je heel veel geld! :D
Maar ja, je moet het zelf weten...

Hé, ik zie je boven water komen! :P Nou, dan praten we op het strand wel verder, terwijl jij lekker m'n rug insmeerd met factor 7.5! (En geen factor 75 :lol: )

Liefs dr. Bloempie

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 09 mar 2004 22:00

Anoniempje via Mail Dr.Bloempie schreef:

Maar ja, nu zoent hij nog steeds zo wild... :(

Ja de aard van het beestje hé! Dat is niet zo simpel te veranderen
Oergevoelens noemt ie dat! :shock:

Bijt hem eens 'oerhard' in zijn tong :lol:
Heeft u misschien nog ideeen?

ideen genoeg maar ik moet nu even weg, later!
Of misschien één van de andere dr. Loves?

Ja vast wel! Blijf lezen!
Groetjes Anoniem

ja doeiiiii :)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 09 mar 2004 22:16

*Linda heeft ons een mailtje gestuurd, waarin ze ons haar zeer ernstige liefdesprobleem voorlegt*

Hallo lieve dr. Love,

Ik heb een groot liefdesprobleem. :(
Ik ben al een paar maanden verliefd op een jongen bij mij op school. En hij volgens mij ook op mij! :D In de pauze komt hij altijd naar me toe! Laatst sloeg hij zelfs even een arm om me heen! :P (sindsdien heb ik die arm niet meer gewassen :wink: )
Ook zei hij tegen een meisje uit mijn klas: 'zie je dat meisje die nu de school binnenloopt? Op haar ben ik verliefd!' En dat meisje was ik! :D
Maar nu komt het probleem: Toen ik een weekend met een groep jongeren wegging, was er een jongen die zich heel erg aan me opdrong. Opeens zoende hij me. :shock: Hij zei, dat hij al een tijdje verliefd op me was en vroeg of ik verkering met hem wou. Ik durfde eigenlijk geen nee te zeggen en had al wat drank op, waardoor ik makkelijker op hem in ging. :oops: Maar ik ben helemaal niet verliefd op hem! :?
Toen ik na het weekend op school kwam, vroeg die jongen op wie ik eigenlijk verliefd was, hoe mijn weekend was geweest. Toen ik zei, dat ik verkering had met een Zeeuw, zei hij: "Stomme Zeeuwen!" Daarna liep hij gelijk weg. :( Ik heb niet meer met hem gepraat. :cry:
Eigenlijk wil ik helemaal geen verkering met die zeeuwse jongen, maar met die jongen van school :!:
Wat moet ik doen dr. Love?

Groetjes Linda

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 09 mar 2004 22:20

Linda schreef:Laatst sloeg hij zelfs even een arm om me heen! :P (sindsdien heb ik die arm niet meer gewassen :wink: )

Was jij altijd andermans armen? Is dat leuk werk? :wink:
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 09 mar 2004 22:25

bloempie19 schreef:En omdat ik een beetje bruin op de set moet verschijnen, heb ik gister de hele dag aan het strand gelegen. Nou ja, gelegen... :?
BClinton en Gandalf trokken me steeds het water in om me te overtuigen van hun meesterkunsten in de liefde! :oops: :mrgreen:
Het lukte me maar niet om van ze af te komen. :roll:

Het is me nog niet echt duidelijk wie uiteindelijk als "winnaar" uit de bus is gekomen. BClinton was op een gegeven moment verdwenen en ook u/jou was ik op een gegeven moment kwijt.

bloempie19 schreef:Eindelijk lieten ze me gaan en kon ik aan het strand rustig gaan bruinbakken

Sh*t, lag je wel op het strand? Dan heb ik je over het hoofd gezien. :wink:.

bloempie19 schreef:Volgens mij hoorde ik gandalf een uurtje geleden in de duinen :roll: :shock: , maar hij wil maar niet terugkomen. :?

Klopt, ik dacht dat ik een of ander onderaards wezen naar je zag loeren met een verslindende blik in de ogen. Daar wilde ik je voor behoeden. Sorry dat ik iets te ver afdwaalde (ach, nu heb jij je teint mooi bruin gekregen :lol:).

Is er nog een tweede kans om het goed te maken?
Afbeelding

Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

Hans
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Hans » 09 mar 2004 22:42

Beste liefdesdocters.

Ik heb een probleem. Ik heb het idee dat iemand verliefd op mij is. Ik ben niet verliefd op haar. :( Hoe kom ik er nu achter of het echt is en hoe kan ik het zodanig oplossen dat er geen ruzie ontstaat?

In afwachting van uw liefdevol antwoord

Hans
Bewaar mij voor zonde, Uw toorn en de hel,
noem mij Uw kind en ik ben vrij.

Baxter

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 10 mar 2004 01:07

Ik heb hier wat foto's van Paaseiland waar Dr.Bloempie nu DVD opnames is maken. Eerder snapte ik niet waarom ze juist dáár heen moest maar als ik die grote koppen ziet van die beelden, dan zullen er wel meer grote dingen te zien zijn :mrgreen:
kijk zelf maar!
http://www.pjks.nl/travel/fotos-paaseiland.html
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 10 mar 2004 09:20

Hans schreef:Beste liefdesdocters.

Ik heb een probleem. Ik heb het idee dat iemand verliefd op mij is. Ik ben niet verliefd op haar. :( Hoe kom ik er nu achter of het echt is en hoe kan ik het zodanig oplossen dat er geen ruzie ontstaat?

In afwachting van uw liefdevol antwoord

Hans

Hallo Hans,
Je wilt een liefdevol antwoord. Nu, dat kan :wink: .

Om er achter te komen of ze inderdaad verliefd op je is moet je enig snuffelwerk verrichten. :roll:
Ik weet niet of je op school zit of al werkt, maar het gaat om het volgende.
Als je naar de kapstok loopt als je werk/schooldag erop zit, snuffel eens goed aan je jas, waarschijnlijk ruik je een parfum wat je niet zelf draagt :mrgreen: . Kijk of er haren (van haar) op je jas zitten.
Meestal in deze situatie neemt dat meisje voorlopig genoegen om aan je jas te snuffelen, om zo jouw geur op te snuiven. En op die manier blijft er van haar ook een en ander aan je jas. :P
Je kan ook, als je het meisje ziet, gewoon een knipoog geven, bloost ze erg :oops: en loopt ze per ongeluk het herentoilet in als ze daar net langskomt, dan kan je er haast zeker van zijn dat jouw verschijning inderdaad die indruk maakt dat ze verliefd ergens heenloopt zonder te weten waarheen. :shock:

Voel je zakken na, kijk je tas na op briefjes en kraak haar hotmail adres :lol: , dat is niet moeilijk want waarschijnlijk heeft ze jouw naam als password :mrgreen: . Dan kan je gelijk de mail lezen van haar vriendinnen die reageren op haar zwijmelmails over jouw.
Voordeel is dat je gelijk weet hoe ze over jou denken! 8)

Is het duidelijk dat ze verliefd op je is, dan moet je niets doen om duidelijk te maken dat je niet wilt. Je weet het toch niet? Het gaat vanzelf over, die verliefdheid.
Maar je kan ook natuurlijk een meisje meenemen naar een gelegenheid waar zei ook komt.
Gaat even zoenen met dat meisje dat je meegenomen hebt (spreek dit van tevoren wel af :!: !) en zorgt dat het verliefde meisje je kan zien.
Nog beter is om twee meisjes mee te nemen en die om beurten zoenen! :shock: :P Dat is niet alleen heel leuk voor je maar nu denkt dat meisje dat je met jannie en alleman zoent, en daarom zal ze heel snel de aandacht verliezen voor je. :)
Heb je zo 2 vliegen in 1 klap geslagen! Je hoeft niet bang voor een ruzie te zijn en je heb lekker gezoend! :wink: :mrgreen:

Nou Hans, dit waren vrij softe, liefdevolle methodes maar wil je het ietsjes steviger aanpakken dan moet je het even laten weten. Dan gaan we door de muur! :!: :lol:

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 10 mar 2004 19:51

help, dokter, ik ben echt bang dat we dr niet uitkomen :P
hebt u misschien een oplossing die gegarandeerd werkt, maar wel een die niet te rigoreus is? :wink: :mrgreen: :oops: 8)
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

lampje99
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor lampje99 » 10 mar 2004 21:45

hey columbus ik heb je eventueel ook nog wel een verhaaltje te vertellen alleen is het niet helemaal een parkeerplaats verhaal.

Ik was in de tijd dat ik nog verkering met die jongen in de auto aan het rondjes rijden in ons mooie lunteren naar een mooi plekje. (bos genoeg hier) Op een gegeven ogenblik zagen we een heel mooi plekje, een inhammetje van een bosweggetje, en wij parkeren daar de auto. Na een kwartiertje, wij in een "diepgaand" gesprek, word er op de ruit getikt. Wij doen met een rooie kop het raam los, staat er een man die ons vriendelijk verzoekt om van zijn oprit af te gaan want hij wou graag naar huis toe. :oops:

Ik doe dat nooit meer!!!!!!
Na regen komt zonneschijn!!!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 10 mar 2004 22:29

HA Lampje!

Kijk, dit zijn verhalen waar we wat mee kunnen! :lol:
Schitterend, we zijn dol op problemen, het Dr.Love team, maar het is ook wel eens lekker om flink te lachen om dit soort story's. :wink:
Heel veel mensen hebben dit soort dingen meegemaakt, dus ik zou zeggen, laat ons meegenieten en post je verhaal!

bedankt Lampje! :)

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 10 mar 2004 22:43

parkiet schreef:help, dokter, ik ben echt bang dat we dr niet uitkomen :P
hebt u misschien een oplossing die gegarandeerd werkt, maar wel een die niet te rigoreus is? :wink: :mrgreen: :oops: 8)

De dokter moet niet te lang wachten met een antwoord als ik dit zo lees, klinkt echt wanhopig. Is het nu zo moeilijk om ruzie te krijgen?

Femke
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Femke » 11 mar 2004 10:24

Hallo Dr. Love (s)!!!!

Ik wil even melden dat we gisteren een geweldige dag hadden gehad! echt! De vlinders vliegen weer. We zijn eerst heerlijk naar het bos gereden :lol: . We hebben even een stukje gelopen, en nog een stukje gelopen en wat boomstammen uitgetest, op liefdesbruikbaarheid. (moeten julle ook eens proberen :mrgreen: alleen 1 tip, neem wel een schone broek mee, rok mag ook).
Daarna, zijn we jaja, toch, naar een woonboulevard gegaan, of valt Ikea daar niet onder :roll: . We hebben even gelopen daar, wat gegeten. Daarna zijn we nog even naar Smalland gegaan :lol: dat was helemaal geweldig :lol: .

's avonds, wouden we de oud hollandse spelletjes gaan doen, ik wou graag voetje van de vloer, maar mijn vriend wou liever dat stevig potje knikkeren.... we kregen ruzie, resultaat is dat we helemaal niet gespeeld hebben :( .
Hoe kunnen we dat in de toekomst het beste oplossen? want, we zijn beide nogal aanwezig en eigenwijs.

groetjes Femke
De mooiste dingen in het leven zijn niet tastbaar.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 11 mar 2004 10:27

parkiet schreef:help, dokter, ik ben echt bang dat we dr niet uitkomen :P

Lieve parkiet,

Let er eens op aan welk meisje hij extra aandacht besteed. Wedden dat hij iets in haar ziet? :roll:
Dan is er natuurlijk niets zo leuk, als jij ook extra aandacht aan haar gaat besteden. 8) Ga eens met haar staan praten als je weet dat hij kijkt. Als je een paar keer met haar hebt gesproken, kun je ook als je ziet dat dat meisje en die 'vriend' van je met elkaar staan te praten, langs lopen en heel lief en vrolijk gedag zeggen tegen dat meisje en een korte groet naar je vriend.
Als je dit te ver vind gaan, dan kun je ook gewoon met je vriend in gesprek gaan over dat meisje. Je kunt dan bijvoorbeeld zeggen, wat een lomp wijf dat meisje is. :shock: Altijd dat gezeik of haar haar goed zit en over de nieuwste mode enzo. :lol:
Als je dit doet kan ik je garanderen dat jullie onenigheid met elkaar krijgen! :D
Succes!

Liefs dr. Bloempie

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 11 mar 2004 10:29

columbus schreef:Ik heb hier wat foto's van Paaseiland waar Dr.Bloempie nu DVD opnames is maken. Eerder snapte ik niet waarom ze juist dáár heen moest maar als ik die grote koppen ziet van die beelden, dan zullen er wel meer grote dingen te zien zijn :mrgreen:
kijk zelf maar!
http://www.pjks.nl/travel/fotos-paaseiland.html

Ja, het is echt prachtig daar! En je kunt er zo leuk verstoppertje spelen! :lol:

Terug naar “Archief”