Hans schreef:Beste liefdesdocters.
Ik heb een probleem. Ik heb het idee dat iemand verliefd op mij is. Ik ben niet verliefd op haar.

Hoe kom ik er nu achter of het echt is en hoe kan ik het zodanig oplossen dat er geen ruzie ontstaat?
In afwachting van uw liefdevol antwoord
Hans
Hallo Hans,
Je wilt een liefdevol antwoord. Nu, dat kan

.
Om er achter te komen of ze inderdaad verliefd op je is moet je enig snuffelwerk verrichten.
Ik weet niet of je op school zit of al werkt, maar het gaat om het volgende.
Als je naar de kapstok loopt als je werk/schooldag erop zit, snuffel eens goed aan je jas, waarschijnlijk ruik je een parfum wat je niet zelf draagt

. Kijk of er haren (van haar) op je jas zitten.
Meestal in deze situatie neemt dat meisje voorlopig genoegen om aan je jas te snuffelen, om zo jouw geur op te snuiven. En op die manier blijft er van haar ook een en ander aan je jas.
Je kan ook, als je het meisje ziet, gewoon een knipoog geven, bloost ze erg

en loopt ze per ongeluk het herentoilet in als ze daar net langskomt, dan kan je er haast zeker van zijn dat jouw verschijning inderdaad die indruk maakt dat ze verliefd ergens heenloopt zonder te weten waarheen.
Voel je zakken na, kijk je tas na op briefjes en kraak haar hotmail adres

, dat is niet moeilijk want waarschijnlijk heeft ze jouw naam als password

. Dan kan je gelijk de mail lezen van haar vriendinnen die reageren op haar zwijmelmails over jouw.
Voordeel is dat je gelijk weet hoe ze over jou denken!
Is het duidelijk dat ze verliefd op je is, dan moet je niets doen om duidelijk te maken dat je niet wilt. Je weet het toch niet? Het gaat vanzelf over, die verliefdheid.
Maar je kan ook natuurlijk een meisje meenemen naar een gelegenheid waar zei ook komt.
Gaat even zoenen met dat meisje dat je meegenomen hebt (spreek dit van tevoren wel af

!) en zorgt dat het verliefde meisje je kan zien.
Nog beter is om twee meisjes mee te nemen en die om beurten zoenen!

Dat is niet alleen heel leuk voor je maar nu denkt dat meisje dat je met jannie en alleman zoent, en daarom zal ze heel snel de aandacht verliezen voor je.
Heb je zo 2 vliegen in 1 klap geslagen! Je hoeft niet bang voor een ruzie te zijn en je heb lekker gezoend!
Nou Hans, dit waren vrij softe, liefdevolle methodes maar wil je het ietsjes steviger aanpakken dan moet je het even laten weten. Dan gaan we door de muur!

Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.