Moderators: johannes1, Moderafo's
Hebben we dan toch nog heinekenfans hier op het Bier topic?Boekenlezer schreef:Heineken brouwt al 150 jaar bier
Jvslooten schreef:Hebben we dan toch nog heinekenfans hier op het Bier topic?
Nouja vies is het nou ook weer niet. Meestal hou ik het echter bij Hoegaarden Wit, dat is ook Belgisch toch? Bevalt me prima in ieder geval.Boekenlezer schreef:Nou, dat kan ik van mijzelf ook weer niet zeggen. Het is lang geleden dat ik het gedronken heb, maar of ik het nog veel zal vinden na al dat Belgische bier...?
Boekenlezer schreef:Ik heb nu bijna een Gulden Draak 9000 quadruple (zwart flesje) op,
Het_Bureau schreef:Waar kan je die krijgen Boekenlezer? Bij ons bij de supermarkt hebben ze niet zo veel soorten. Bij de Gall en Gall ook niet. Bij Mitra hebben ze doorgaans veel meer soorten, maar die zit hier niet in de buurt.
Het_Bureau schreef:Nu heerlijk aan de Westmalle Dubbel. Er is toch maar weinig bier wat deze kan evenaren...
Sjaak84 schreef:Vind ik ook, ik vind dat een van de beste Dubbel bieren die er zijn. De triple daar in tegen vind ik niet zo goed. Tenzij hij van een grote fles is, dan heeft die toch een andere smaak, minder zuren zitten er dan in.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten