Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Re: Ergernissen

Berichtdoor schelpje3 » 24 dec 2013 17:02

Boerin schreef: :lol: Ik las te snel, ik las: Je had echt een probleem met mij gehad schatje.

:muhahaha:
Ik heb een antwoord in gedachten voor zo'n vent, maar dat is niet forumproof :mrgreen:

mohamed

Berichtdoor mohamed » 24 dec 2013 17:03

mohamed schreef:Kom op nou toch, je gaat geen verkooppraatje houden over het milieu met een airco die overuren draait! Dat is een belediging van het intellect van de klant!

schelpje3 schreef:In de AH winkels waar ik kom, is het helemaal niet zo koud en zijn er glazen deuren voor het koelgedeelte.
Ze vragen of je een kassabon wilt, om onnodige briefjes te voorkomen, die ook nog eens door iedereen worden neergeplempt voor de winkel!
Toon eerst eens aan of je een beleefde klant bent!
Je had echt een probleem met mij gehad met je schatje.

Dan zou ik gezegd hebben: dat valt wel wat mee, ik heb wel voor hetere vuren gestaan, schatje. 8) :clown:

Bambi

Berichtdoor Bambi » 24 dec 2013 17:04

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 12 dec 2017 04:11, 1 keer totaal gewijzigd.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 24 dec 2013 17:05

schelpje3 schreef:Een man niet nee, maar wel een onbeschofte en lompe hork.
Houd die SGP er maar buiten, topicvervuiler.

het gaat hier over ergernissen, dus ik vervuil niets, maar geef mijn mening over zaken die me enigszins ergeren.
3 scheldwoorden genoeg ?

mohamed

Berichtdoor mohamed » 24 dec 2013 17:05

irmo schreef:Achja, ik wordt ook dagelijks voor hoer uitgescholden als ik iets voor mensen doe. Schijnt normaal te zijn in Nederland :shock: Gelukkig heb ik een uitknop op mijn telefoon :mrgreen: Je wil niet weten hoeveel scheldwoorden ik vandaag gehoord heb, alleen maar omdat we een uurtje eerder dicht zijn. Woehoe, 60 hele minuten, wat erg! Ga toch iets nuttigs doen ipv daarover klagen, maar ja da´s weer te moeilijk #-o

Nee hoor, dat is niet normaal in Nederland en ik vind schatje heel wat onschuldiger dan hoer.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 dec 2013 17:06

De wetjes en regeltjes in NEderland.. pppfffff ](*,) ](*,)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 24 dec 2013 17:07

mohamed schreef:Dan zou ik gezegd hebben: dat valt wel wat mee, ik heb wel voor hetere vuren gestaan, schatje. 8) :clown:

Bambi schreef:Wie breng je daar voor mee dan? hysterisch-smile

Als ik hete vuren nodig heb weet ik wel wie niet te bellen! :mrgreen:

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 24 dec 2013 17:08

Evelien schreef:De wetjes en regeltjes in NEderland.. pppfffff ](*,) ](*,)

www.emirates.com :lol:

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 24 dec 2013 17:11

mohamed schreef:Nee hoor, dat is niet normaal in Nederland en ik vind schatje heel wat onschuldiger dan hoer.

Als jij een tientje te weinig betaald hebt, zeg ik toch ook niet: ik krijg nog wel een tientje van je, drollie =P~

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 24 dec 2013 17:17

Even resumé,

De cassiére vraagt of je een bonnetje wil, en het antwoord is, nou schatje, zet jij eerst maar eens die airco uit.

Ik vind het een bijzonder vriendelijk antwoord hoor.
Maar zo hoor je ook bekend te staan natuurlijk.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 24 dec 2013 17:18

mohamed schreef:Nee hoor, dat is niet normaal in Nederland en ik vind schatje heel wat onschuldiger dan hoer.

schelpje3 schreef:Als jij een tientje te weinig betaald hebt, zeg ik toch ook niet: ik krijg nog wel een tientje van je, drollie =P~

Drollie? Als iemand dat ooit tegen me zegt ontplof ik van woede en komt er stoom uit mijn neusgaten!! ](*,)

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 24 dec 2013 17:19

mohamed schreef:Drollie? Als iemand dat ooit tegen me zegt ontplof ik van woede en komt er stoom uit mijn neusgaten!! ](*,)

Wordt het toch nog warm bij de kassa ;/

mohamed

Berichtdoor mohamed » 24 dec 2013 17:23

mohamed schreef:Drollie? Als iemand dat ooit tegen me zegt ontplof ik van woede en komt er stoom uit mijn neusgaten!! ](*,)

schelpje3 schreef:[Wordt het toch nog warm bij de kassa ;/

Het hangt er ook van af wie het zegt, als de kassière een schatje is dan vind ik het niet zo erg! Integendeel zelfs, altijd leuk om te weten dat je goed in de markt ligt nietwaar? ;)

Bambi

Berichtdoor Bambi » 24 dec 2013 17:26

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 12 dec 2017 04:11, 1 keer totaal gewijzigd.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 24 dec 2013 17:30

mohamed schreef:Het hangt er ook van af wie het zegt, als de kassière een schatje is dan vind ik het niet zo erg! Integendeel zelfs, altijd leuk om te weten dat je goed in de markt ligt nietwaar? ;)

Bambi schreef:Als een vrouw drollie tegen je zegt, vindt ze je echt geen schatje. :lol:

Dus jullie zijn allemaal hetzelfde wou je zeggen? Dan kunnen jullie ook allemaal wel hetzelfde aanhebben! :mrgreen:

Terug naar “Slow Chat”