Boerin schreef:Ik las te snel, ik las: Je had echt een probleem met mij gehad schatje.

Ik heb een antwoord in gedachten voor zo'n vent, maar dat is niet forumproof

Moderators: johannes1, Moderafo's
Boerin schreef:Ik las te snel, ik las: Je had echt een probleem met mij gehad schatje.
mohamed schreef:Kom op nou toch, je gaat geen verkooppraatje houden over het milieu met een airco die overuren draait! Dat is een belediging van het intellect van de klant!
schelpje3 schreef:In de AH winkels waar ik kom, is het helemaal niet zo koud en zijn er glazen deuren voor het koelgedeelte.
Ze vragen of je een kassabon wilt, om onnodige briefjes te voorkomen, die ook nog eens door iedereen worden neergeplempt voor de winkel!
Toon eerst eens aan of je een beleefde klant bent!
Je had echt een probleem met mij gehad met je schatje.
schelpje3 schreef:Een man niet nee, maar wel een onbeschofte en lompe hork.
Houd die SGP er maar buiten, topicvervuiler.
irmo schreef:Achja, ik wordt ook dagelijks voor hoer uitgescholden als ik iets voor mensen doe. Schijnt normaal te zijn in NederlandGelukkig heb ik een uitknop op mijn telefoon
Je wil niet weten hoeveel scheldwoorden ik vandaag gehoord heb, alleen maar omdat we een uurtje eerder dicht zijn. Woehoe, 60 hele minuten, wat erg! Ga toch iets nuttigs doen ipv daarover klagen, maar ja da´s weer te moeilijk
mohamed schreef:Dan zou ik gezegd hebben: dat valt wel wat mee, ik heb wel voor hetere vuren gestaan, schatje.![]()
Bambi schreef:Wie breng je daar voor mee dan?
mohamed schreef:Nee hoor, dat is niet normaal in Nederland en ik vind schatje heel wat onschuldiger dan hoer.
mohamed schreef:Nee hoor, dat is niet normaal in Nederland en ik vind schatje heel wat onschuldiger dan hoer.
schelpje3 schreef:Als jij een tientje te weinig betaald hebt, zeg ik toch ook niet: ik krijg nog wel een tientje van je, drollie
mohamed schreef:Drollie? Als iemand dat ooit tegen me zegt ontplof ik van woede en komt er stoom uit mijn neusgaten!!
mohamed schreef:Drollie? Als iemand dat ooit tegen me zegt ontplof ik van woede en komt er stoom uit mijn neusgaten!!
schelpje3 schreef:[Wordt het toch nog warm bij de kassa
mohamed schreef:Het hangt er ook van af wie het zegt, als de kassière een schatje is dan vind ik het niet zo erg! Integendeel zelfs, altijd leuk om te weten dat je goed in de markt ligt nietwaar?
Bambi schreef:Als een vrouw drollie tegen je zegt, vindt ze je echt geen schatje.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten