Jvslooten schreef:ben ik de enige die altijd dorstig van dit topic wordt? En dan ben ik nog niet eens zo´n bierliefhebber
Nee ik word er ook dorstig van. Nog maar even een ranja inschenken, want bier heb ik niet meer.
Moderators: johannes1, Moderafo's
Jvslooten schreef:ben ik de enige die altijd dorstig van dit topic wordt? En dan ben ik nog niet eens zo´n bierliefhebber
EenVasteBurcht schreef:De la trappe was bijvoorbeeld in de aanbieding, 4,60 voor een zespak quadrupel. Dat laat je toch niet liggen?
Boekenlezer schreef:Daar zeg je inderdaad wel even wat. Ik vond het lekker bier, maar nogal zwaar met die 10% alcohol (zie hier). Dus ik dacht: laat maar. Maar door wat je hierboven zegt, zet je me toch aan het denken. Want ondertussen heb je met zo'n aanbieding dan wel een voorraadje voor de komende tijd, en dat voor een zacht prijsje...
Boekenlezer schreef:Die ken ik. Daar kijk ik ook nogal eens op.
Er staan alleen nogal eens aanbiedingen bij die voor mij niet echt relevant zijn. Zoals bijvoorbeeld van de Agrimarkt: erg leuk, die Leffe Tripel voor maar € 4,80, maar de Agrimarkt zit niet bij mij in de buurt. Die zit vooral in Zeeland, en dat loont niet, om er dan met de auto heen te rijden, want dan verstook ik nog meer benzine dan wat ik bespaar door de aanbieding. En Jan Linders valt ook buiten mijn bereik, om nog eens een andere te noemen.
O ja, die vent in die onderbroek mogen ze van mij weglaten. Daar maken ze mij niet blij mee of zo, ik ben geen homo.
Boekenlezer schreef:Die ken ik. Daar kijk ik ook nogal eens op.
Er staan alleen nogal eens aanbiedingen bij die voor mij niet echt relevant zijn. Zoals bijvoorbeeld van de Agrimarkt: erg leuk, die Leffe Tripel voor maar € 4,80, maar de Agrimarkt zit niet bij mij in de buurt. Die zit vooral in Zeeland, en dat loont niet, om er dan met de auto heen te rijden, want dan verstook ik nog meer benzine dan wat ik bespaar door de aanbieding. En Jan Linders valt ook buiten mijn bereik, om nog eens een andere te noemen.
Marnix schreef:Huh die zie ik helemaal niet.
EenVasteBurcht schreef:De la trappe was bijvoorbeeld in de aanbieding, 4,60 voor een zespak quadrupel. Dat laat je toch niet liggen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten