654321 schreef:
Is dat niet meer iets voor het consultatiebureau dan voor de huisarts?
Nee, die mensen staan heel ver van ons af. De HA hebben we beter contact mee.
Moderator: Moderafo's
654321 schreef:
Is dat niet meer iets voor het consultatiebureau dan voor de huisarts?
654321 schreef:Dat lijkt mij wel wat voor hem, alleen de ochtenden. Maar dan moet ik wel een gesprek aanvragen met school, vraag mij dan weer af of dat niet wat overdreven is? Hij mag 2 keer komen wennen en daarna word hij gewoon verwacht voor 3,5 dag. Krijg volgende week wel vragenlijsten etc wat ik moet invullen. En moet volg. week ook naar het csb, kan ik het ook aankaarten. Want ik heb daarbij ook een beetje het gevoel dat hij 3,5 dag nog niet goed aankan qua prikkels.
Hij hangt inderdaad ook de hele dag aan mij....
Memmem schreef:Kan hij ook alleen de ochtenden naar school zodat hij wel in contact met anderen komt, met hen kan spelen maar ook de veiligheid van thuis nog heeft.
Hier is onze jongste heel erg opgeknapt nu ze naar school mag (alleen de ochtenden). Ze hing en hangt heel erg aan mij maar is in de paar weken dat ze naar school gaat heel erg gegroeid.
654321 schreef:Dat lijkt mij wel wat voor hem, alleen de ochtenden. Maar dan moet ik wel een gesprek aanvragen met school, vraag mij dan weer af of dat niet wat overdreven is? Hij mag 2 keer komen wennen en daarna word hij gewoon verwacht voor 3,5 dag. Krijg volgende week wel vragenlijsten etc wat ik moet invullen. En moet volg. week ook naar het csb, kan ik het ook aankaarten. Want ik heb daarbij ook een beetje het gevoel dat hij 3,5 dag nog niet goed aankan qua prikkels.
MissF schreef:LauraC, hoe is het met je kids? Nog steeds zo druk? Of komt de rust een beetje?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten