mohamed schreef:Oetinger: ook in tijden van recessie het beste pils

Een Oetti fanshop hebben ze ook nog.
Moderators: johannes1, Moderafo's
mohamed schreef:Oetinger: ook in tijden van recessie het beste pils
mohamed schreef:Vind je? Ik vind ze gelijkwaardig en dat Oetinger volgens het reinheitsgebot gebrouwen is + de helft goedkoper waren voor mij twee gegronde redenen om over te stappen.
mohamed schreef:Vind je? Ik vind ze gelijkwaardig en dat Oetinger volgens het reinheitsgebot gebrouwen is + de helft goedkoper waren voor mij twee gegronde redenen om over te stappen.
Boerin schreef:Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik het verschil zou kunnen proeven als je het in een Jupiler glas zou gooien.
mohamed schreef:Denk het ook niet, want als je bier in een glas gooit blijft er alleen maar schuim over.
mohamed schreef:Denk het ook niet, want als je bier in een glas gooit blijft er alleen maar schuim over.
Boerin schreef:Ja inderdaad, het was een lekker bakkie schuim met onderin een randje bier.
Boerin schreef:Wat leuk dat je het nu aan kunt klikken, recepten staan er ook nog op zag ik met bratwurst of zo.
mohamed schreef:Zag ik staan ja, helaas is mijn Duits niet toereikend om er iets van te snappen. Zit er een recept tussen wat je kan en gaat maken?
mohamed schreef: Evenementenbier? Neen, over smaak valt niet te twisten maar dat durf ik zeer te betwisten.
mohamed schreef:Zag ik staan ja, helaas is mijn Duits niet toereikend om er iets van te snappen. Zit er een recept tussen wat je kan en gaat maken?
Boerin schreef:Hmm biersoep met slagroom en poedersuiker, maar het lijkt me niet veel soeps.
mohamed schreef: Evenementenbier? Neen, over smaak valt niet te twisten maar dat durf ik zeer te betwisten.
Het_Bureau schreef:Dat was natuurlijk wat sterk aangezet. Het is prima te drinken, maar echt een uitblinker vind ik het niet.
Het lijkt mij wel leuk om eens een (blind)proeverij te houden. Misschien vind ik dan zelfs Heineken nog lekker.
mohamed schreef:Jammer!
mohamed schreef:Jammer!
Boerin schreef:Misschien kun jij er nog wel wat van brouwen, je kunt 'm op vertalen zetten, maar het zijn verder allemaal vleesrecepten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten