Bier topic

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Boerin
Generaal
Generaal

Re: Bier topic

Berichtdoor Boerin » 10 dec 2013 09:41

mohamed schreef:Oetinger: ook in tijden van recessie het beste pils

:lol:
Afbeelding
Een Oetti fanshop hebben ze ook nog.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 10 dec 2013 09:43

mohamed schreef:Vind je? Ik vind ze gelijkwaardig en dat Oetinger volgens het reinheitsgebot gebrouwen is + de helft goedkoper waren voor mij twee gegronde redenen om over te stappen.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik het verschil zou kunnen proeven als je het in een Jupiler glas zou gooien.
Zach91

mohamed

Berichtdoor mohamed » 10 dec 2013 17:33

mohamed schreef:Oetinger: ook in tijden van recessie het beste pils

Boerin schreef: :lol:
Afbeelding
Een Oetti fanshop hebben ze ook nog.

Oetti, wat klinkt dat lief, meteen maar een shirt of pet bestellen! ::))

Overigens had je het mooie plaatje niet eens klikbaar gemaakt, heb ik maar even gedaan! :-oo :clown:

mohamed

Berichtdoor mohamed » 10 dec 2013 17:35

mohamed schreef:Vind je? Ik vind ze gelijkwaardig en dat Oetinger volgens het reinheitsgebot gebrouwen is + de helft goedkoper waren voor mij twee gegronde redenen om over te stappen.

Boerin schreef:Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik het verschil zou kunnen proeven als je het in een Jupiler glas zou gooien.

Denk het ook niet, want als je bier in een glas gooit blijft er alleen maar schuim over. :P

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 10 dec 2013 18:10

mohamed schreef:Denk het ook niet, want als je bier in een glas gooit blijft er alleen maar schuim over. :P

:lol: Ja inderdaad, het was een lekker bakkie schuim met onderin een randje bier.
Wat leuk dat je het nu aan kunt klikken, recepten staan er ook nog op zag ik met bratwurst of zo.
Zach91

mohamed

Berichtdoor mohamed » 10 dec 2013 18:35

mohamed schreef:Denk het ook niet, want als je bier in een glas gooit blijft er alleen maar schuim over. :P

Boerin schreef: :lol: Ja inderdaad, het was een lekker bakkie schuim met onderin een randje bier.

Dan had je daarna vast een mooie snor!
Boerin schreef:Wat leuk dat je het nu aan kunt klikken, recepten staan er ook nog op zag ik met bratwurst of zo.

Leuk hé, op plaatjes klikken ben ik dol op! Eigenlijk ben ik tegen plaatjes waar je niet op kan klikken op internet. :lol:

Afbeelding
Afbeelding

Zag ik staan ja, helaas is mijn Duits niet toereikend om er iets van te snappen. Zit er een recept tussen wat je kan en gaat maken?

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 10 dec 2013 18:48

mohamed schreef:Zag ik staan ja, helaas is mijn Duits niet toereikend om er iets van te snappen. Zit er een recept tussen wat je kan en gaat maken?

Hmm biersoep met slagroom en poedersuiker, maar het lijkt me niet veel soeps.
Laatst gewijzigd door Boerin op 10 dec 2013 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Zach91

Het_Bureau
Mineur
Mineur

Berichtdoor Het_Bureau » 10 dec 2013 19:54

mohamed schreef: Evenementenbier? Neen, over smaak valt niet te twisten maar dat durf ik zeer te betwisten. :D

Dat was natuurlijk wat sterk aangezet. Het is prima te drinken, maar echt een uitblinker vind ik het niet.
Het lijkt mij wel leuk om eens een (blind)proeverij te houden. Misschien vind ik dan zelfs Heineken nog lekker.
Het hart van de wijze is rechts, maar het hart van de zot links.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 10 dec 2013 20:18

mohamed schreef:Zag ik staan ja, helaas is mijn Duits niet toereikend om er iets van te snappen. Zit er een recept tussen wat je kan en gaat maken?

Boerin schreef:Hmm biersoep met slagroom en poedersuiker, maar het lijkt me niet veel soeps.

Jammer!

mohamed

Berichtdoor mohamed » 10 dec 2013 20:21

mohamed schreef: Evenementenbier? Neen, over smaak valt niet te twisten maar dat durf ik zeer te betwisten. :D

Het_Bureau schreef:Dat was natuurlijk wat sterk aangezet. Het is prima te drinken, maar echt een uitblinker vind ik het niet.
Het lijkt mij wel leuk om eens een (blind)proeverij te houden. Misschien vind ik dan zelfs Heineken nog lekker.

Heineken doet het bij de meeste proeverijen goed tot zeer goed. Ik moet er niks van hebben evenals Amstel.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 10 dec 2013 20:32

mohamed schreef:Jammer!

Misschien kun jij er nog wel wat van brouwen, je kunt 'm op vertalen zetten, maar het zijn verder allemaal vleesrecepten.
Zach91

Bambi

Berichtdoor Bambi » 10 dec 2013 20:34

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 12 dec 2017 02:15, 2 keer totaal gewijzigd.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 10 dec 2013 20:43

mohamed schreef:Jammer!

Boerin schreef:Misschien kun jij er nog wel wat van brouwen, je kunt 'm op vertalen zetten, maar het zijn verder allemaal vleesrecepten.

Ja, ik kan het zelf doen, maar het leek me nou net een keer leuk om het zelf niet te hoeven doen en aan te schuiven als het eten klaar is! ](*,)

De recepten lijken me allemaal wel lekker voor zover ik er wat van begrijp want de vertaler waar jij naar refereert zie ik niet, maar tegen vlees heb ik geen bezwaar. Ben ooit twee dagen vegetariër geweest en heb toen 48 uur lang aan vlees gedacht.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 10 dec 2013 20:45

Mohamed schreef:Heineken doet het bij de meeste proeverijen goed tot zeer goed. Ik moet er niks van hebben evenals Amstel.

Bambi schreef:Zij vonden het wel lekker.

Afbeelding

Het is duidelijk dat ze geen smaak hebben! :mrgreen:

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 10 dec 2013 20:49

Bambi schreef:Zij vonden het wel lekker.

Afbeelding

Hé wat doen mijn kids nou op internet?
Zach91

Terug naar “Algemene Zaken”