Ik had destijds verwacht dit forum te bezoeken om te horen en te vertellen wie God is en wat Hij doet en wil doen.
Kennelijk is er weinig relatie met de Heere Jezus, althans, er is weinig hart van vol want er loopt bijna geen mond van over. Heb een poosje terug een topic geopend waardoor toch gelukkig enkele broeders en zusters openbaar kwamen.
Vele christelijke mensen zijn hier wel maar Christenen die alles op alles zetten om een relatie met de Heere Jezus te verkrijgen, ik weet het niet.
Gezien de interesses die er zijn, aan de hand van topics die geopend worden, is er wel iets mis.
Welke dominee waar komt te staan, beroepen noemen ze dat, daarna komt het Godonterende ritueel. We vinden het veel interessanter dan vertellen wat God met je gedaan heb. Het hoeft niet van de toren geblazen worden maar in zeer weinig topics is er iets van te merken. Ik bemerk dat ik er gruwelijk naast zit, ik dacht eigenlijk dat ieder kind van God niets liever wil dan praten met en over zijn Heiland, in mijn omgeving in ieder geval gelukkig wel.
De verdraagzaamheid is niet in die mate aanwezig wat je kunt verwachten van een christelijk forum. Je kunt haast beter een forum bezoeken voor modelbouwers of oldtimers, ze zijn er zeker wel liever voor elkaar en helpen elkaar graag.
Dan heb je ook mensen die om mensen het forum verlaten, afschuwelijk gewoon. Wat God graag wil gebeurt er niet alleen wat God juist niet wil dat komt wel openbaar in dit topic. Och och wat een reacties, we duiken erop als een bok op een haverzak en het lijkt dat de meesten er een vermaak in hebben. Wie heeft gebeden voor de persoon die belaagd wordt, haar persoonlijk benaderd? Is dat niet een vrucht van de Geest, waar zijn die vruchten?
Er zijn dan ook nog mensen die een trap na geven en dan na te gaan dat tientallen die daarin ondersteunen, zelfs nog een schepje er bovenop doen, ronduit Godslasterend.
Komt er iemand met een mooi topic met een oproep om het woord te brengen i.p.v. te facebooken, nee dan komt er gelijk weer commentaar op hetgeen geschreven wordt, ik wordt er echt verdrietig van. Denken jullie nu echt dat God dat goed vindt? Waar is die afhankelijkheid? Waar is de wil om de wil van onze Schepper te doen? We staan in het krijt bij alle lezers en bij God. Waar getuigen we van?....... Van een leven met God?
Voor degenen die niet kunnen.
Zet de deur van je hart open, er staat Iemand op je te wachten ,met open armen want Hij houdt van je, al voordat je bestond, met een onmetelijke Liefde. Vele malen meer als een vader van zijn kind zou kunnen houden. Ga maar naar Hem toe, zoals je bent, zegt Hij zelf. Je hebt Hem nodig, je hebt tegen Hem gezondigd en heb vergeving nodig. Hij wil het supergraag vergeven maar wilt dat jij ermee bij Hem komt. Als jij oprecht zegt…O God wees mij zondaar genadig…en vraagt of Hij ze wil vergeven en of Hij in je hart wil komen en over je wilt regeren, jou leven in Zijn handen wilt nemen, dan doet Hij dat. Vraag maar of Hij in je hart wil kijken en alles daaruit wilt nemen wat niet van Hem is en vullen met de Heilige Geest. Hij wil het zo graag dat je het doet, hij wil het liever dan jij. Hij zal je nooit laten staan, Hij wilt dat je Hem nodig hebt. Het is 100% genade maar je bent 100% verantwoordelijk. Als je het niet doet, laat God je lopen, echt waar, het hangt van jou af. God doet wat jij wilt, als jij voor Hem kiest zal Hij je laten zien wie Hij is. Als je voor satan kiest, dat doe je dan want er is geen andere weg, dat is dan jou wil, dan geeft God ook wat je wilt.
Je leeft in de genadetijd, dat is de tijd die God je nog geeft om je te bekeren, en die is nog kort want Hij komt snel maar je kunt morgen ook omkomen. Het lijkt gewoon, dat je morgen je ogen open doet maar het is Gods Genade, en het kan te laat zijn.
Voor degen die schromen.
Als God voor jou is, wie zal tegen jou zijn?
Laat je niet uit het veld slaan, je bent overwinnaar in Christus, Hij heeft satan overwonnen. Je mag daardoor in Zijn autoriteit gaan staan en proclameren dat Hij jouw Heiland is. We hebben de Allerhoogste, de Ik Ben, de Koning van hemel en aarde als Koning van ons hart, wat kan ons gebeuren? Hij zal je verblijden als je Hem Groot maakt in alles wat Hij doet en Wie Hij is, ongeacht waar. Laten wij bidden voor alle medeforummers en dat we een geheel ander forum krijgen, tot eer van de Almachtige. Dat de Liefde van onze Verlosser ervan af straalt, we uit mogen blinken op internet en er een zegen op rust en tot middel mag zijn tot uitbreiding van Zijn Koninkrijk, het is onze taak en God zal uitbetalen.
Veel Zegen.