Salamander schreef:
Haha. Hahaha. Het meest grappige is wel dat iedereen me prima begrijpt, behalve een paar (en ook echt niet meer dan 2!) mensen hier op Refoweb.
Misschien dat in andere subfora mensen je begrijpen... Of mensen met dezelfde visie??
En ik lag alleen maar dubbel om dat je werkelijk met open ogen trapt in een wel heel erg opzichtig opgezet valletje.
HA HA HA. wat ben je toch grappig. Heb je wel tegen Harmonica gezegd dat het punt waar ie niet op ingaat fictief is? Omdat jij een valletje ging zetten?
hettys schreef:Maar goed. We weten dat je niet geloofd dat de schepping was wat het nu is, vrijwel alles was anders dan nu. Maar dat wil je niet toegeven.
Prima joh. Bepaal jij maar, vanuit jouw visie op de werkelijkheid, mijn geloof. Cliché's toegeven heb ik nog nooit gedaan, dat klopt. Dat is hetzelfde als toegeven dat elke vrije vertaling de juiste is. Jij hebt gewoon versie 383 van cliché's. Ik geloof daar helaas niet in.
Het afserveren van gewone wetenschap over onze werkelijkheid heeft helemaal niets te maken met cliché's
http://nl.wikipedia.org/wiki/Clich%C3%A9Als jij gelooft dat de wereld niet meer of minder dan 10.000 jaar oud is, dan heeft dat consequenties, waar je blijkbaar geen zin in heb. Je draait er gewoon omheen.
hettys schreef:De vergelijking met holle aarde aanhangers is gewoon prima op z'n plek, want die geloven ook niet in wat je gewoon kunt zien.
Mag ik jouw ogen eens een keertje lenen? Joh, met alle respect, maar dit meen je toch niet serieus hoop ik, hè?
Tuurlijk wel. creationisten verwerpen gewone wetenschap, net als holle-aarde aanhangers.
Ik heb laatst nog een hele lijst gepost.
De aarde mag pas 6000 jaar bestaan. Wat was er vroeger daarom anders?
- De lichtsnelheid.
- de aanbouw van vulkaaneilandgroepen zoals we dat zien gebeuren
- het aangroeien en ontstaan van koraaleilanden. (die weer veranderden in fossiel koraal en de bewoonbaarheid van deze eilanden.
- kalksteenrotsen zijn zeer snel ontstaan (krijtrotsen die bestaat uit miljarden skeletjes van zeedieren)
- kalksteengrotten (duizenden kilometers) zijn (daarna) zeer snel ontstaan
- De stalagmieten en stalactieten zijn daarna vliegensvlug ontstaan
- Alle fossiele brandstoffen zijn in een tijdens de zondvloed ontstaan (alhoewel Noach al pek in de ark verwerkte)
- Alle edelstenen zijn zeer snel ontstaan
- Goud en zilver, koper brons en ijzer.
- We weten dat continenten gemiddeld 2 cm uit elkaar drijven. Vroeger was dat anders
- We weten dat Inktvissen Inktzakken hebben en bij gevaar inkt spugen. vroeger was dat anders.
- alle aanvalskenmerken bestonden dus nog niet zoals wij die nu zien.
- De spinnen sponnen nog geen web.
- De gebergten zijn binnen een jaar ontstaan.
- Zoutformaties zijn in een paar tellen ontstaan tijdens de zondvloed (google op Stef Heerema)
- rivierdalen zijn in een oogwenk uitgesleten
- gletsjerdalen idem
- Kilometers dik pakijs is pas van na de zondvloed.
enzovoorts. Niets in de natuur was 'vroeger' hetzelfde. We weten gewoon hoe ijs een heel gebergte kan uitslijten. En hoe lang dat duurt. Daar is geen enkele creationistische verklaring voor. En toch geloven ze dat die gletsjer dalen pas na de zondvloed zijn uitgesleten in bergen die plotsklaps tijdens de zondvloed zijn ontstaan.
Dat is gewoon precies hetzelfde als zeggen dat mars heel klein is en erg dichtbij.
Jouw kleurenpatroon is echt heel smal, zwart en wit, overgangskleuren, wat zijn dat? Het is gewoon zo, zwart of wit, maakt niet uit.
Jij gebruikt camouflage kleuren, as usual, om lekker onduidelijk te zijn. zoals veel salamanders
Ook gif is geschapen.