Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
mohamed schreef:Een bepaalde leer toetsen is wat anders dan iemand kleineren. Bovendien, als jouw kerk de ware is doorstaat deze elke vorm van kritiek en wordt dan bevestigd i.p.v. afgebroken. En alles wat kan worden afgebroken wordt afgebroken en dan is het de fout van de bouwer van dat bouwwerk.
Als er een vrachtwagen je woonkamer inrijd, ga je dan ook de aannemer beschuldigen van een ondeugdelijke constructie? Het gras verdort, de bloem valt af.. of is dat ook een foutje van de Bouwer? Volgens mij ga je een beetje te kort door de bocht met deze uitspraak.mohamed schreef:En alles wat kan worden afgebroken wordt afgebroken en dan is het de fout van de bouwer van dat bouwwerk.
mohamed schreef:En alles wat kan worden afgebroken wordt afgebroken en dan is het de fout van de bouwer van dat bouwwerk.
Jvslooten schreef:Als er een vrachtwagen je woonkamer inrijd, ga je dan ook de aannemer beschuldigen van een ondeugdelijke constructie? Het gras verdort, de bloem valt af.. of is dat ook een foutje van de Bouwer? Volgens mij ga je een beetje te kort door de bocht met deze uitspraak.
Mohamed schreef:Ik ga toch ook een krokodil niet in de bek liggen en zeg dan dat het zijn schuld is dat ik doodgebeten ben?
Bambi schreef:Tegen wie ga je dat dan zeggen?
hmm.. Dat ben ik niet met je eens. Er is niet voor niets een gezegde 'alles kan kapot'. En weetje, juist de meest waardevolle dingen zijn vaak ook zo ontzettend kwetsbaar en teer.mohamed schreef:Dat is de uitzondering die de regel bevestigt.
Bambi schreef:Waar gaat dit allemaal over?![]()
![]()
Bambi schreef:Oh boy, die kapsels.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 352 gasten