Wilsophie de voorbeelden krijg je t.z.t pb, ik ga dat hier niet ten toon stellen waarmee anderen al gekwetst zijn.
"Wat God niet goed vindt" God bepaalt dat namelijk Zelf en dus stel ik dit even buiten beschouwing want dat doet nu niet terzake.
Ik merk alweer dat je het niet begrijpt en wat het is hoe een kind van God in het leven staat.
Het doet niet ter zake wat God niet goed vindt, zeg je. Dat zegt mij al genoeg, het geldt altijd wat God goed of fout vindt. God heeft al bepaald wat goed of fout is en maakt het een kind van God kenbaar door de Heilige Geest.
Het heeft geen zin Wilsophie om er over te praten als je er geen weet van hebt. Het is toch beter om bij het begin te beginnen. Wat God van mensen wil.
Wees eerlijk het gaat jou eigenlijk helemaal niet om God maar om mensen en dat het mensen tot boosheid brengt dat spreekt van het tweesnijdende zwaard.
Dit zegt ook al genoeg, als je al mijn postings lees, en dat doe je, kun je er uit halen waar het mij om gaat. Maar als jij het zo ziet betekend het wel weer dat je het nog steeds niet begrijpt.
Dat mensen boos zijn of worden omdat ze de Waarheid afwijzen heeft niets met het feit te maken dat ik een kind van God ben.
Jij bepaald wat de waarheid is, men moet het aannemen wat jij zegt anders is het fout.
Je moet dit alles in het juiste perspectief plaatsen en niet verwarren, het klinkt vroom maar het getuigt van weinig inzicht van de waarde om een wedergeboren Christen te zijn.
Ach Wilsophie, weet je wat het is, ik kan het misschien niet goed schrijven of duidelijk maken wat God voor mij betekend. Ik weet dat God mij door Zijn onmetelijke Liefde de Genade geschonken heb door de gave van Zijn Zoon aan het kruis en dat Hij, Jezus Christus, tijdens Zijn sterven mijn zonden aan het kruis achtergelaten heeft en weer opgestaan is voor mijn behoud. Dit is wat mij overeind houdt, jou beoordeling is voor mij niet relevant.
Wilsophie, je hebt ongelooflijk veel tegenstand op het hele forum, bijna ongeacht wat of waar je schrijft je krijgt tegenspraak. Zou het niet eens tijd worden dat je inziet dat jij het alleen goed hebt en alle andere mensen niet. Dat jij de beste bent, alles weet, alleen een kind van God denkt te zijn en iedereen naar je moet luisteren en aannemen wat jij zegt?
Ik heb respect voor je dat je het volhoudt, iedereen is tegen je, ze zijn het niet met je eens en spreken je tegen. Ze zien niet eens dat jij toch veel beter bent, dat er zoveel respect van je uitgaat. Als ik jou was gaf ik er de brui aan, ik zou niets met zo’n stelletje nietsnutten te maken willen hebben. Doe het maar, veel beter voor je eigen ego en die andere gasten kunnen dan weer zichzelf zijn.
O ja, ik schreef je over demonen heb er geen enkele reactie over gehoord. Niet erg "to the point", vind je wel?