Beste Wilsophie, uit je postings blijkt ook helaas dat je geen last van de duivel heb terwijl je hem wel vertegenwoordigd in deze postings. Vaak zijn ze denigrerend of sarcastisch. Ik wil je met liefde waarschuwen dat God dit niet goed vindt. Ook brengt het mensen tot boosheid en het getuigt ook niet een oprecht kind van God te zijn.
Best Teus, want jij schrijft dit heel persoonlijk aan mij. Ten eerste wil ik dan voorbeelden zien van denigrerend ( zijn) en sarcasme van mijn kant.
Als je dat aantoont, dan ben ik altijd bereid om als het echt druipt van sarcasme en denigrerend tot in het stof mij te buigen.
Maar dan moet je het eerst aantonen wan het zijn relatieve begrippen en ik zal nooit voor de Waarheid wijken, maar als ik ernaast heb gefietst en ik ben in dienst van satan dan moet je dat hard kunnen maken , daar heb ik recht op.
"Wat God niet goed vindt" God bepaalt dat namelijk Zelf en dus stel ik dit even buiten beschouwing want dat doet nu niet terzake.
Wees eerlijk het gaat jou eigenlijk helemaal niet om God maar om mensen en dat het mensen tot boosheid brengt dat spreekt van het tweesnijdende zwaard.
Dat mensen boos zijn of worden omdat ze de Waarheid afwijzen heeft niets met het feit te maken dat ik een kind van God ben. Je moet dit alles in het juiste perspectief plaatsen en niet verwarren, het klinkt vroom maar het getuigt van weinig inzicht van de waarde om een wedergeboren Christen te zijn.
Goed even terug.
Ik vertegenwoordig dus de duivel in mijn posting.
Kun je dat aantonen? Want misschien besef je niet half dat dat een heel erge aantijging is, maar ik ben er klaar voor, kom maar met voorbeelden.