Berichtdoor steintje » 28 okt 2013 22:03
(.)
je zou je in tijden af kunnen vragen waar te beginnen met opbouwen het kiesrecht is er al eventjes.
en de jehovas en de tape van vidao ook al 100 jaar, hoewel daar veel mee is gestutelt mag je toch iig geloven dat de mens eeuwig leven zal. zoals het leven van een mens is met de natuur als het ware hetzelfde met vogels ook al en met alles, het paradijs.
ik loop zo vaak rond hie rheb ik eerder rondgelopen of ben ik eerder geweest.
maar in feitne zinkt het in mn handen en voeten soms precies in het midden soms exact aan de buitenkant, handen en voeten, zo liggen de feiten.
dat ik nu, maa rik i keer weeg en stel naast al het dubbellopen altijd maar een route te lopen, als eentje leef ik al eeuwig.
watskeburt met het geloof in zijn algemeenheid dan, kun je het beter nog aan zwarte piet overlaten. de eeuwig levende zwarte pieten. overal wat van.
zat anders desnoods al je recordings, nu aan en weeg het gewicht af, en waar de speciefieke waarden liggen op welke kobjecten op welke criteria's en op welke gebieden en in welke trances, en in welke uitgaven een levende en een dode hebben gegeven. een dode enkelt het lichaam.
(staat of stond er eentje aan de deur die aandacht nodig heeft)
dan
of is dit meer restitutie. of iig iemand vroeg naar reincarnatie en de toekomst, en het menselijk lichaam.
maar toch is een mens unique
al he bik een tiensjavou
'who ever ever existed you are at least equal to too'