Berichtdoor Boerin » 13 dec 2013 12:48
Ik heb al maanden niet meer gedroomd, maar de afgelopen nachten droom ik weer als een tierelier. Volgens mij zat er nog wat opgekropte frustratie en boosheid van wat er de afgelopen tijd allemaal is gebeurd. Ik droomde van m'n baas, die was heel vriendelijk in m'n gezicht, maar hij zat tegen iedereen over me te roddelen, dat hoorde ik ineens in die droom, en hij kwam de hele dag op visite en bemoeide zich overal tegenaan, alles wat ik deed was verkeerd of kon toch net nog ff beter. Op een gegeven moment was ik het zo zat, eerst schreeuwde ik tegen hem: JE BENT NET M'N EX VAN VROEGER!!!!! (hij lijkt er ook sprekend op, op een jongere versie) en toen pakte ik een soort Sinterklaaszak met stro erin en sloeg die op z'n hoofd: EN NOU WEGWEZEN!!! IK GA HIER WEG BIJ DAT STOMME WERK!! M'n ouders waren erbij en die keken echt van: Wat doet ze nu? Is dat onze verlegen rustige dochter? En je baan dan? Hoho en toen ging ik naar een campingsupermarkt, we waren op de camping en ik moest nog ranja hebben en die stond helemaal boven op een stellage, dus ik pak 'm en die hele stellage stond ineens op instorten met allemaal dure breekbare spullen, alsof het zo zou vallen en ik hield 'm vast op de een of andere wonderlijke manier en was volkomen rustig en had alles onder controle en er gebeurde niks. De kassamedewerker pakte het voor me en toen werd ik wakker.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.