Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 01 mei 2013 08:23

Gisterochtend: dat ik een repetitie had, waarbij het er niet van gekomen was om ervoor te leren. Lastige situatie! Wat moest ik nu?

Vanochtend: de opklapflitser van mijn fotocamera was eraf gegaan. Dat was behoorlijk vervelend. Ik zei, dat dat behoorlijk lastig was, als ik ergens mee bezig was. (Dat was: als ik een opdracht te doen had.) Vroeg iemand aan mij: ben jij dan wel eens ergens mee bezig? Ik had niet zo'n zin om daar op in te gaan, en vroeg toen bij de hand terug: ben jij wel eens ergens mee bezig? Een leraar vond die bij-de-handheid niet zo christelijk, en sprak mij daarop aan. Ik vond dat overtrokken, en zei dat hij geen gevoel voor humor had. En zo ontstond er een discussie tussen ons.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 04 mei 2013 20:03

Beetje nare droom...
Zoiets van: als je altijd maar één order per dag produceert, krijg je geen vast contract. 8-[
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 01 jul 2013 21:51

Vanmorgen: dat ik in Rusland op vakantie was, in Moskou (het zag er alleen heel anders uit dan hoe het in het echt is), en ik moest natuurlijk niet mijn camera verliezen! Maar op een gegeven moment had ik mijn rugtas niet meer op mijn rug, dus waar was hij nu...? :shock:

En daarvoor nog niets wat ik vergeten ben.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 30 sep 2013 09:31

Ik was op vakantie. Ik moest mijn fotocamera even kwijt, dus legde ik die achterin het busje van onze groep. Toen ik die later er weer uit wou halen, vond ik die in vele onderdelen terug. :shock:
Ik kwam op een gegeven moment een dame - niet van de vakantiegroep - tegen die er wel leuk uitzag en die me best aardig leek, maar die bleek zich in te laten met allerlei occulte praktijken, en toen werd het wel erg griezelig! 8-[

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 30 sep 2013 09:41

Boekenlezer schreef:Ik was op vakantie. Ik moest mijn fotocamera even kwijt, dus legde ik die achterin het busje van onze groep. Toen ik die later er weer uit wou halen, vond ik die in vele onderdelen terug. :shock:
Ik kwam op een gegeven moment een dame - niet van de vakantiegroep - tegen die er wel leuk uitzag en die me best aardig leek, maar die bleek zich in te laten met allerlei occulte praktijken, en toen werd het wel erg griezelig! 8-[

Exegese:
Je zag altijd alles door de bril van de camera (de leer).
Zodra je die camera even terzijde hebt gelegd en dingen zoiet zoals ze echt zijn, blijkt later de manier waarop de camera zaken weergaf, aan stukken te zijn.
Tweede deel: laat je vooral niet in met teveel geestelijk denken van ''buiten de groep'', dat is eng, ook al lijkt het mooi en verleidelijk.
Onderzoek alles.
Je droom is een open boek van iemand die twijfelt aan de leer.

Of zijn dromen bedrog?

Bambi

Berichtdoor Bambi » 30 sep 2013 14:25

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 11 dec 2017 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 30 sep 2013 23:37

ik denk gewoon dat je die dag toevallig de foto's op je computer had gezet.
En 's avonds op het nieuws had gezien dat OAD failliet is.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 30 sep 2013 23:54

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 11 dec 2017 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 19 okt 2013 15:31

Ik ging op sollicitatiegesprek bij een bedrijf waar ik al eens eerder gewerkt had. Ik heb best wel wat door het gebouw gelopen. Op een gegeven moment was ik de persoon helemaal kwijt, met wie ik het gesprek voerde. Ik heb hem ook niet meer teruggevonden. Dat lijkt dus een beetje op een sollicitatiegesprek met een open einde.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 19 okt 2013 15:55

=

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 19 okt 2013 16:45

Een fiets misschien wel, dat weet ik niet meer. Dat zou dan voor het vervoer naar het pand geweest zijn. Regen kwam er zeer zeker niet in voor. Integendeel, voor zover ik mij kan heugen moet het weer goed geweest zijn.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 19 okt 2013 17:00

=

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 13 dec 2013 12:48

Ik heb al maanden niet meer gedroomd, maar de afgelopen nachten droom ik weer als een tierelier. Volgens mij zat er nog wat opgekropte frustratie en boosheid van wat er de afgelopen tijd allemaal is gebeurd. Ik droomde van m'n baas, die was heel vriendelijk in m'n gezicht, maar hij zat tegen iedereen over me te roddelen, dat hoorde ik ineens in die droom, en hij kwam de hele dag op visite en bemoeide zich overal tegenaan, alles wat ik deed was verkeerd of kon toch net nog ff beter. Op een gegeven moment was ik het zo zat, eerst schreeuwde ik tegen hem: JE BENT NET M'N EX VAN VROEGER!!!!! (hij lijkt er ook sprekend op, op een jongere versie) en toen pakte ik een soort Sinterklaaszak met stro erin en sloeg die op z'n hoofd: EN NOU WEGWEZEN!!! IK GA HIER WEG BIJ DAT STOMME WERK!! M'n ouders waren erbij en die keken echt van: Wat doet ze nu? Is dat onze verlegen rustige dochter? En je baan dan? Hoho en toen ging ik naar een campingsupermarkt, we waren op de camping en ik moest nog ranja hebben en die stond helemaal boven op een stellage, dus ik pak 'm en die hele stellage stond ineens op instorten met allemaal dure breekbare spullen, alsof het zo zou vallen en ik hield 'm vast op de een of andere wonderlijke manier en was volkomen rustig en had alles onder controle en er gebeurde niks. De kassamedewerker pakte het voor me en toen werd ik wakker.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 13 dec 2013 12:53

=

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 13 dec 2013 12:59

Dat is een ratjetoe wat jij ervan brouwt snachts Boerin.
Gelukkig zijn dromen bedrog.
Wat nou die zak van sinterklaas erbij moet, ik zou eerder aan die van de kerstman denken nu. :mrgreen:

Terug naar “Slow Chat”