Moderator: Moderafo's
ik ging uit van iemand die een seculiere feest organiseert. die gaat echt geen gospel bandje vragen die alleen gospel zingt. en dezelfde bandjes treden ook op op de eojd.
een niet-christelijke waar zal die voor naar de eojd gaan. juist voor de muziek, want hij gaat daar niet heen om over God te horen, want dat laat hem koud. (geloof me ik weet waar ik over praat).
de vraag is of ze dat doen. ze komen daar om seculiere liedjes te zingen en dat zullen ze dan wel doen.
Een niet christelijke zal ook niet naar de markt gaan als daar toevallig geevangeliseerd wordt om te luisteren naar de evangelist maar om booschappen te doen. So what? Intussen hoort hij het evangelie wel en daar gaat het om.een niet-christelijke waar zal die voor naar de eojd gaan. juist voor de muziek, want hij gaat daar niet heen om over God te horen, want dat laat hem koud. (geloof me ik weet waar ik over praat).
johannes1 schreef:een niet-christelijke waar zal die voor naar de eojd gaan. juist voor de muziek, want hij gaat daar niet heen om over God te horen, want dat laat hem koud. (geloof me ik weet waar ik over praat).
marnix schreef:Je hoeft niet voor God ergens heen te gaan om bekeerd te mogen worden
Dat doen ze ja. Maar we hebben het hier over de jongerendag en daar doen ze het ook.
johannes1 schreef:we zijn deze richtig opgegaan doordat ik zei dat ze niet geloofwaardig zijn omdat ze zowel gospel als seculiere muziek spelen. hoe kan je op de ene moment seculiere muziek spelen, terwijl je op het andere moment weer gospel aan het zingen bent. zijn 2 verschillende dingen dat je zingt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten