waar ligt nou precies de grens

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 04 mar 2004 20:36

Dank je (moet je nagaan: als ik het artikel helemaal had uitgelezen, dan was mijn reactie nog langer geworden :P)

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 04 mar 2004 21:47

kurtyo schreef:Dank je (moet je nagaan: als ik het artikel helemaal had uitgelezen, dan was mijn reactie nog langer geworden :P)

Hahaha Nouw ik had het niet erg gevonden.. ik vond het wel leerzaam/interresant. Denk dat jij er dan wel (erg) gek van dat artikel werd als je dat had gedaan :wink: :P
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

joepie

Berichtdoor joepie » 05 mar 2004 08:56

Ik kan me wel enigzins vinden in de reactie van kurtyo.
Al zou ik sommige dingen iets anders gezegd hebben.
Wat ik dacht bij het lezen van die voorlichtings pagina was: zeker iemand uit de "zwaardere" kerkelijke hoek.
Maar dat was natuurlijk fout om te denken.
Ik als vrouw kan je zeggen dat er niets van klopt wat er gezegd wordt over de meisjes. Waarom zouden zij geen seksuele gevoelens krijgen?
Denk je dat die niet dromen?
Ik heb ooit eens in een boekje gelezen dat als een jongen bevredigt wordt in een relatie met een zaadlozing is dat niet zo erg. Dat moet wel want er moet af en toe schoon schip gemaakt worden. Het kan niet anders werd er dus gezegd.
Maar als het bij het meisje zou gebeuren........Foei.
Nu onzin, grote kolder. Gelijke monniken gelijke kappen.
Het meisje niet en de jongen dus ook niet.
Dat zaad wat zogenaamd eruit moet komt er ook wel uit als hij plast.
Maar goed dat is een andere discussie :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 mar 2004 12:54

Haha, die site waar dat stuk vandaan komt...
Die gast heeft gewoon z'n hele cd-collectie met teksten en al; z'n computerconfiguratie, z'n vakantiefoto's, enz enz enz eropgezet

Get a life zeg!

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 05 mar 2004 14:43

joepie schreef:Het meisje niet en de jongen dus ook niet.

Dit heb ik niet gezegd :roll: verder bedankt voor je steun.

joepie

Berichtdoor joepie » 05 mar 2004 19:11

Nee weet ik toch :wink: Was een reactie op wat er in dat boek geschreven stond. :idea:

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 06 mar 2004 09:45

joepie schreef:Dat zaad wat zogenaamd eruit moet komt er ook wel uit als hij plast.
Maar goed dat is een andere discussie :wink:

Voor een andere discussie?
Van welke arts heb je dit gehoord? :roll: :roll:
De blaas is een heel ander orgaan dan de prostaatklier.
Als een jongen/man geen gemeenschap heeft, krijgt hij om de 4tot6 weken vanzelf in zijn slaap een zaadlozing.
Als je jonge jongens gaat wijsmaken dat ze dan zondig zijn, krijgen ze een complex. Want ze kunnen daar niks aan doen.
Vraag maar aan je dokter.

joepie

Berichtdoor joepie » 06 mar 2004 19:23

Misschien jij eens met de dokter praten :wink:
Want als er geen zaadlozing komt hoeft dat helemaal niet door middel van een zogenaamde natte droom te komen maar kan gewoon afgevoerd worden met de urine.

joepie

Berichtdoor joepie » 06 mar 2004 19:58

Maar 1 tot 3% van het sperma is zaad, dat in de ballen worden aangemaakt. De rest is vocht, afkomstig uit de prostaat en zaadblaasjes. Dit vocht wordt alleen aangemaakt als je een zaadlozing hebt. De zaadcellen die niet naar buiten worden gestuwd tijdens een orgasme, worden na ongeveer een maand afgebroken. De voedzame bestanddelen, met name proteïnen, worden opgenomen door het bloed.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 07 mar 2004 12:07

oh.....

Vin

Berichtdoor Vin » 07 mar 2004 12:18

Ik ben het helemaal met kurtyo eens :D

Alleen had ik het nog wat feller en duidelijker verwoord 8) :lol:

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 07 mar 2004 14:10

Kurtyo, ik wil graag even reageren op wat je zei over "vrouwen monogaam".
Als een man vreemdgaat, doet hij dat meestal uit lust, hij komt een leuke meid tegen, moeder de vrouw is in een lastige periode en heeft niet meer zo veel zin, of de "trill" van het liefdesleven is er thuis een beetje af, dus daarom zou een man vreemd kunnen gaan, uit lust.
Als een vrouw vreemdgaat, is dat meestal niet uit lust, maar, of uit wraak, om bv te wreken dat haar man vreemd gegaan is, of omdat ze er "beter" van wordt (dus dat kan zijn dat ze hogerop komt in haar werk, of bv wel in dat bandje mag spelen waar ze al zo lang in wou, of met de platenbaas omdat ze dan mee mag zingen op een cdtje, etc) allemaal voorbeelden die ik werkelijk zo heb gezien.
Dus bij een man is vreemgaan uit lust, en bij een vrouw zit er meestal wat achter.
Niet dat ik ooit vreemd zou gaan of gegaan ben, maar ik zie het wel erg veel om me heen, mede omdat ik in de muziekwereld zit en ik heb ook in de tv wereld gezeten, daar is het allemaal duidelijk waar het om gaat.
Want waarom gaat een mooi meisje van 22 naar bed met een getrouwde dikbuikige lelijke man van 50 ? Niet omdat ze de man in kwestie zo aantrekkelijk vindt, en als hij geen hoge functie zou hebben, zou ze hem niet hebben zien staan!

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 07 mar 2004 15:25

Volgens mij kunnen vrouwen ook gewoon vreemdgaan uit lust hoor. Er zijn ook vrouwen die vrijwellig de prostitutie ingaan (dus niet door noodzaak of iets anders gedwongen) (ik geloof niet dat dat er veel zijn, maar er zijn er wel)
Afbeelding
@mic: amic.filternet.nl

Christa
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Christa » 07 mar 2004 18:55

Maar kom op...ff on-topic!
We hebben hier trouwens nog geen antwoord gevormd waar iedereen het helemaal mee eens is. :?
Dan zal het wel bij een ieder verschillend zijn.
Té ver gaan betekent voor mij:
a. verder gaan dan God in Zijn Woord verboden heeft
b. verder gaan dan de grens die je samen afgesproken hebt.

Vin

Berichtdoor Vin » 08 mar 2004 07:02

Mariamagdalena schreef:Kurtyo, ik wil graag even reageren op wat je zei over "vrouwen monogaam".
Als een man vreemdgaat, doet hij dat meestal uit lust, hij komt een leuke meid tegen, moeder de vrouw is in een lastige periode en heeft niet meer zo veel zin, of de "trill" van het liefdesleven is er thuis een beetje af, dus daarom zou een man vreemd kunnen gaan, uit lust.
Als een vrouw vreemdgaat, is dat meestal niet uit lust, maar, of uit wraak, om bv te wreken dat haar man vreemd gegaan is, of omdat ze er "beter" van wordt (dus dat kan zijn dat ze hogerop komt in haar werk, of bv wel in dat bandje mag spelen waar ze al zo lang in wou, of met de platenbaas omdat ze dan mee mag zingen op een cdtje, etc) allemaal voorbeelden die ik werkelijk zo heb gezien.
Dus bij een man is vreemgaan uit lust, en bij een vrouw zit er meestal wat achter.
Niet dat ik ooit vreemd zou gaan of gegaan ben, maar ik zie het wel erg veel om me heen, mede omdat ik in de muziekwereld zit en ik heb ook in de tv wereld gezeten, daar is het allemaal duidelijk waar het om gaat.
Want waarom gaat een mooi meisje van 22 naar bed met een getrouwde dikbuikige lelijke man van 50 ? Niet omdat ze de man in kwestie zo aantrekkelijk vindt, en als hij geen hoge functie zou hebben, zou ze hem niet hebben zien staan!

lol! Sorry hoor MM. Blaat blaat. Je projecteerd altijd je eigen belevenissen gelijk op de hele wereld maar zo makkelijk gaat dat niet natuurlijk. :roll:

Bovendien is een 'dikbuikige lelijke man' van 50 buitengewoon interessant voor jonge meisjes, zeker als je nagaat hoe dom de gemiddelde jongeling is. Voorwaarde hierbij is dat de 50-jarige man niet uit de muziekwereld komt, dan blijven ze inderdaad een beetje hangen in d'r ontwikkeling. (Dat zou dan weer te maken kunnen hebben met 't type vrouw wat er intrapt dat 't zo hoort) :P

Trouwens, als ik zo jouw voorbeeldje op me laat inwerken dan zijn vrouwen nog veel erger in vreemdgaan! De vrouw doet 't dan om bijvoorbeeld carriere-technisch iets te bereiken, en de man tenminste omdat ie een lekker wijf ziet.

Naja jouw wereldje is gelukkig lekker zwart-wit en duidelijk, maar doe niet alsof onze wereld hetzelfde is :mrgreen:

Terug naar “Archief”