Moderator: Moderafo's
kurtyo schreef:Dank je (moet je nagaan: als ik het artikel helemaal had uitgelezen, dan was mijn reactie nog langer geworden)
joepie schreef:Dat zaad wat zogenaamd eruit moet komt er ook wel uit als hij plast.
Maar goed dat is een andere discussie
Mariamagdalena schreef:Kurtyo, ik wil graag even reageren op wat je zei over "vrouwen monogaam".
Als een man vreemdgaat, doet hij dat meestal uit lust, hij komt een leuke meid tegen, moeder de vrouw is in een lastige periode en heeft niet meer zo veel zin, of de "trill" van het liefdesleven is er thuis een beetje af, dus daarom zou een man vreemd kunnen gaan, uit lust.
Als een vrouw vreemdgaat, is dat meestal niet uit lust, maar, of uit wraak, om bv te wreken dat haar man vreemd gegaan is, of omdat ze er "beter" van wordt (dus dat kan zijn dat ze hogerop komt in haar werk, of bv wel in dat bandje mag spelen waar ze al zo lang in wou, of met de platenbaas omdat ze dan mee mag zingen op een cdtje, etc) allemaal voorbeelden die ik werkelijk zo heb gezien.
Dus bij een man is vreemgaan uit lust, en bij een vrouw zit er meestal wat achter.
Niet dat ik ooit vreemd zou gaan of gegaan ben, maar ik zie het wel erg veel om me heen, mede omdat ik in de muziekwereld zit en ik heb ook in de tv wereld gezeten, daar is het allemaal duidelijk waar het om gaat.
Want waarom gaat een mooi meisje van 22 naar bed met een getrouwde dikbuikige lelijke man van 50 ? Niet omdat ze de man in kwestie zo aantrekkelijk vindt, en als hij geen hoge functie zou hebben, zou ze hem niet hebben zien staan!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten