Tante Pollewop schreef:Ik zie echt niet in wat er mis is met die kleding.
Je zou je af moeten vragen wat er mis met je is als je al hitsig wordt van een paar welgevormde benen.
Nee, snap ik, jij ziet liever een vent in een korte broek natuurlijk

Moderator: Moderafo's
Tante Pollewop schreef:Ik zie echt niet in wat er mis is met die kleding.
Je zou je af moeten vragen wat er mis met je is als je al hitsig wordt van een paar welgevormde benen.
Tante Pollewop schreef:Klopt, maar los daarvan zie ik nog steeds niet in wat er onzedelijk zou zijn aan de kleding van de meisjes op die afbeelding.
Tante Pollewop schreef:Het is denk ik maar goed dat mealybug geen vrouw of dochters heeft..
Tante Pollewop schreef:Die 'wichtjes' (wat een oubollig woord) willen er gewoon leuk uitzien. En afgezien de soms wat tuttige kledingsmaak van het stereotype refomeisje zien zij er over het algemeen goed verzorgd uit.
Wat er omgaat in de jongemannen (en jongedames) is geheel aan hen.
Tante Pollewop schreef:Klopt, maar los daarvan zie ik nog steeds niet in wat er onzedelijk zou zijn aan de kleding van de meisjes op die afbeelding.
meribel schreef:nou nog drie keer gekeken naar de foto maar ik zie totaal geen inkijk en ook absoluut geen onzedelijk jurkje.
@mealybug, ik dacht niet dit ooit nog te zeggen maar je lijkt wel een refo met dat geneuzel over centimeters.
Laat elkaar daar toch eens lekker vrij in.
meribel schreef:nou nog drie keer gekeken naar de foto maar ik zie totaal geen inkijk en ook absoluut geen onzedelijk jurkje.
@mealybug, ik dacht niet dit ooit nog te zeggen maar je lijkt wel een refo met dat geneuzel over centimeters.
Laat elkaar daar toch eens lekker vrij in.
Tante Pollewop schreef:Uhh.. dat is geen OT gebod hoor.
schelpje3 schreef:[
Waarom denk je dat de etiquette is uitgevonden?
mealybug schreef:Maar eigenlijk gaat het niet om onzedelijk, maar om het aanstootgevende karakter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten