Ja dag, ik blijf niet bezig. Straks moet ik ook nog van je aantonen dat een cirkel rond is. Jouw vraag komt op hetzelfde neer.
Ben je nou al eens in Egypte geweest?
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Egypte en waarschijnlijk de Grieken waren de eerste gemeenschappen die na de spraakverwarring ontstonden, volgens bijbelse chronologie en de datering van Manasse was dat dan niet lang na Peleg.ik wil nog wel een antwoord op de vraag van Eurly waar Egypte 180 jaar na de zondvloed uit bestond
Eury schreef:@Antoon,
Dus Antoon volgens jou zou in 182 jaar naast Egypte ook Griekenland "bewoond" zijn geweest?
En hoe zit het dan met Mesopotamie? of tellen die niet meer mee?
Ik zou zeggen, droom lekker verder.
In 180 jaar een hele natie opbouwen vanuit 8 personen... Nog afgezien van het tegelijkertijd opbouwen van andere naties.
Ik zou zeggen, droom lekker verder.
In 180 jaar een hele natie opbouwen vanuit 8 personen... Nog afgezien van het tegelijkertijd opbouwen van andere naties.
antoon schreef:Het doet mij denken aan Patrice Pooyard zij drong de wereld van de Egyptologen binnen en lag bedrog bloot en onthouding van kennis bloot
Haar contact persoon was een Egyptoloog/klokkenluider die het wetenschappelijk materiaal liet zien en interpreteerde, een interpretatie bv over het bouwen die door bijna geen enkele Egyptoloog ondersteund werd maar wel door vooraanstaande bouwkundigen, een interpretatie over meetkunde waarvoor de Egyptologen een warrig verhaal hebben maar wiskundigen lieten zien dat het anders was, bv de Meter enkele eeuwen geleden geïntroduceerd maar men liet zien dat duizenden jaren geleden de Egyptenaren van de Meter gebruik maakten.
De lengte en breedte graden op aarde toch nog niet zo heel lang geleden bekend maar oude volken maakten er duizenden jaren geleden al op grote schaal gebruik van op een manier die wij niet na zouden kunnen doen.
Het enigste antwoord van conventionele geleerden is dan dat er buitenaardse wezens op aarde kwamen die die kennis hadden.
VIND JE DAT REDELIJK IS DAT PRINCETON WAARDIG???
[url][url]http://hetleveniseeuwig.wordpress.com/recensies-spiritualiteit/mystiek/the-revelation-of-the-pyramids-patrice-pooyard/[/url][/url]
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten