het heeft er zeker wel mee te maken. De dietiste raadde mijn man aan om minder te koken zodat er minder op bord ging.
pannen leegschrapen en opdelen over een aantal borden is zeker niet goed. Dus minder koken als er structureel veel overblijft.
Hier mag ik blij zijn als er wat in gaat... dus jah, er wordt hier eten weggegooid. Helaas, niet met een prettig gevoel, maar dat gepeuter met dat eten en gekauw en uitspugen van de jongste ga ik echt niet bewaren.. ieuw!
Eten is al een groot drama, dus ik was niet van plan om het nog uit te breiden met ook nog verplicht je bord leeg eten! dan zitten ze voor mijn gevoel de hele dag aan tafel.... Oh... jah.... we hebben de hele truckendoos al geprobeerd, maar mijns inziens moet eten een gezellig moment zijn, dus de trucken gaan weer terug de kast in. En alles wat erin gaat is mooi meegenomen.
Als er wat overblijft gaan we zeker kijken of het te combineren valt met een volgende maaltijd. Vaak kan dat altijd.
hier spoel ik met de vaatwasser verschillende dingen voor, appelmoes spoel ik voor, idem met gekookte aardappelen, anders komt die zetmeel overal op terug.
de pannen was ik af, dus de vaatwasser gaat vaak 1 keer in de drie dagen aan. Dus, de deur zit hier wel dicht

anders is het niet een fijn geurtje de derde dag. Wasseng aat altijd op de hoogste stand, hier advies om de deur dicht te houden, er zit een speciaal droog programma in, wat het beste werkt met een dichte deur.