Hero schreef: dus, het enige wat God van jou vraagt, is dat je luistert naar degene binnen jouw eigen! kring, die van godswege is geroepen, om woorden & visioenen door te geven -- toch makkelijk zat ?
2 of 3 profeten mogen het woord voeren en de anderen moeten het beoordelen!
1 Kor.14:29
Ik vraag me af wie jou dan beoordelen mag.
Ook wil ik citeren Hebr.1:1
Nadat God voorheen vele malen en op vele wijzen tot de vaderen gesproken had door de profeten, heeft Hij in de laatste dagen tot ons gesproken door de Zoon. Die Hij Erfgenaam gemaakt heeft van alles door Wie Hij ook de wereld maakte.
Dus alles wat wij moeten weten wat er in de toekomst gebeuren gaat kunnen wij vinden in het woord, en vooral in Openbaring.
Ook ik heb op jouw site gekeken, een gelezen dat jij gewoon weg een eigenmachtige uitlegging geeft over de profetieën die wij kunnen lezen in de Bijbel.
Profetieën hebben in deze tijd niets meer van doen met de toekomst, die staat al vast opgeschreven in de Bijbel. De uitleg daarvan daar zullen velen het niet met elkaar mee eens zijn.
En als ik zo lees dat jij al een oorlog aankondigde in 2012 kunnen wij vast stellen dat je een valse profeet bent. Want ook dat staat er in de Bijbel als iemand profeteert en het komt niet uit dan hebben we te maken met een valse profeet.
Je hebt je naar mijn idee helemaal politiek verdiept in wat er "misschien" staat te gebeuren, alhoewel ik de grote wereld-religie wel zie gebeuren op dit moment, maar ook dat is te vinden in Openbaring.