Tjonge TJ, wat een narigheid! Heel veel sterkte voor jullie gezin en beterschap voor Manoel!!! Tis te hopen dat het allemaal meevalt!
Hier zit Levi sinds vorige week op zwemles (hij is pas 4 geworden). We hebben altijd met hem op ouder en kindzwemmen gezeten en mochten meteen doorstromen naar de normale zwemles, hij hoefde daardoor ook niet op de wachtlijst. Hij moest de eerste keer naar de natte speeltuin (zo noemen ze het eerste badje waarin ze watervrij worden gemaakt), maar de badmeester zag vrij snel dat hij alles wat daar geleerd wordt al beheerste (drijven op buik en rug etc) dus hij mag vanaf maandag meteen door naar badje 1. Ben dr wel blij mee en hij vindt het heel erg leuk, hij staat te popelen om te gaan. Overigens is hij een enorme waterrat. Ben heel benieuwd hoe hij het verder gaat doen daar. Dacht eerst ook dat hij nog wat jong was/is en naast school leek het me best druk/veel voor hem. Maar ondanks dat hij de jongste is daar, doet hij het prima!
Ik overweeg trouwens om de opleiding verpleegkunde te gaan doen. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met werken-leren naast hun gezin en huishouden? Bij mbo moet ik 24 uur werken en daarnaast een dag naar school, bij hbo moet ik eerst 1,5 jaar 2 avonden per week naar school en daarna hetzelfde verhaal als bij mbo: minimaal 24 uur per week werken en daarnaast naar school. Ik twijfel enorm. Ben zelf heel erg toe aan een nieuwe uitdaging en verpleegkunde heeft me altijd getrokken, maar het lijkt me wel heel pittig naast mijn gezin en huishouden. Vooral ook omdat ik mn familie niet in de buurt heb en mn man regelmatig in het buitenland zit. Maar aan de andere kant heb ik ook zoiets: als ik het nu niet doe, komt het er waarschijnlijk nooit meer van. M'n huidige baan vind ik nog steeds erg leuk, maar ik heb daar niet echt doorgroeimogelijkheden (niet in salaris en niet in opleidingen etc.). Adviezen en ervaringen zijn dus van harte welkom

!